b2b Magazine
апр. 10, 2023

Повишиха ли се цените след въвеждането на еврото в Хърватия?

Въвеждането на еврото в Хърватия е повишило само с малко цените. Това каза Управителят на централната банка на страната – Борис Вуйчич пред „Файненшъл таймс“.
Според него решението на Хърватия да стане през януари 20-тия член на еврозоната е довело до по-високи цени на кафето и на фризьорските услуги, но общите разходи за живот почти не са се променили.
„Сега можем да кажем с увереност, че въздействието на въвеждането на еврото не е значително върху цените“, подчерта Вуйчич, който добави

Read More

Tags:
b2b Magazine

b2b Magazine

0 коментара

Подобни публикации

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

Уникално място за деца на 30 километра от София Интензивният градски живот, шумът, мръсният въздух са все неща, от които едно семейство с деца иска да избяга дори за няколко часа през почивните дни. Около София през последните години се създадоха доста увеселителни,...

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Minimart откри 100-ния си магазин, а до края на годината планира да открие своя 300 магазин Minimart отбеляза откриването на своя 100-тен обект в София, затвърждавайки позициите си на иновативен и бързоразвиващ се играч в сектора на бързооборотната търговия. Зад...

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

Над 13% повече потребители и 14.5 млн. месечни посещения ОББ продължава уверено да утвърждава лидерството си в дигиталната трансформация на банковите услуги в България. Според данни, представени на Open Demo Day – нова платформа за дигитални иновации, организирана от...