b2b Magazine
юни 18, 2024

OMV представя нова бранд идентичност

  • Процесът по ребрандиране ще се осъществи в следващите 3 години на 1 000 бензиностанции в общо 7 държави
  • Новата идентичност на марката е в унисон с маркетинговата стратегия на OMV: да бъде предпочитаният партньор за устойчиви мобилни решения и сега, и в бъдеще
  • Forward for Good: Основен фокус на новата корпоративна идентичност на OMV са устойчивостта и кръговата икономика

OMV предприема следваща ключова стъпка към своята трансформация. Компанията представя обновяване на корпоративната си идентичност, което ще се случи в следващите 3 години на територията на 7 държави – Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, България и Сърбия. Чрез нея се поставя и нов стратегически фокус за създаване на свят, където устойчивата енергия, устойчивата мобилност и устойчивият начин на живот се превръщат в реалност за всички.

Бранд идентичността и дизайнът ще бъдат напълно обновени навсякъде – както в бизнес към бизнес (B2B) частта, така и в бизнес към потребител (B2C). Новият дизайн ще бъде въведен поетапно на 1 000 бензиностанции, които обслужват повече от 650 000 клиенти всеки ден. Обновената бранд идентичност ще обхване и бързо разрастващата се мрежа от зарядни станции eMotion за електрически превозни средства. Приблизително 1.5 милиона бизнес карти ще бъдат актуализирани в следващите 3 години. Част от процеса е и дигиталната трансформация, която ще започне с уебсайта на OMV Group (new.omv.com), и ще продължи с приложението OMV MyStation, което се използва от повече от 1 милион потребители в Централна и Източна Европа.

„Неизменна част от работата ни в OMV е да бъдем част от мобилността на хората. Затова основната ни цел е да продължаваме да улесняваме и подобряваме обслужването, като надхвърляме очакванията, отговаряме на променящите се потребности на нашите клиенти и им предлагаме широк спектър от иновативни, устойчиви и дигитални решения. Новата ни бранд идентичност и мотото “Forward for Good” отразяват стратегията на компанията, пътя на трансформация и нагласата ни към бъдещето.“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България.  

Визуалната идентичност от 1995 г. се актуализира посредством цялостна стратегия за бранда. Основният елемент в новия дизайн е символ, който представя посоката на OMV като интегриран бизнес в сферата на химикалите, горивата и енергията, основан на принципа за устойчивост и кръговата икономика. Новият визуален символ олицетворява непрекъснато движение и прогрес, надгражда успешното минало и чертае пътя към утрешния ден. Цветовете на новия дизайн препращат към произхода и историята на бранда. В същото време, адаптирането на основната цветова палитра поставя по-ясни акценти и предлага надеждна, модерна основа за комуникация в дигиталната среда с перспектива за устойчивост в бъдещето. 

b2b Magazine

b2b Magazine

0 коментара

Подобни публикации

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

Уникално място за деца на 30 километра от София Интензивният градски живот, шумът, мръсният въздух са все неща, от които едно семейство с деца иска да избяга дори за няколко часа през почивните дни. Около София през последните години се създадоха доста увеселителни,...

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Minimart откри 100-ния си магазин, а до края на годината планира да открие своя 300 магазин Minimart отбеляза откриването на своя 100-тен обект в София, затвърждавайки позициите си на иновативен и бързоразвиващ се играч в сектора на бързооборотната търговия. Зад...

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

Над 13% повече потребители и 14.5 млн. месечни посещения ОББ продължава уверено да утвърждава лидерството си в дигиталната трансформация на банковите услуги в България. Според данни, представени на Open Demo Day – нова платформа за дигитални иновации, организирана от...