b2b Magazine
сеп. 4, 2024

Lidl стана официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League

Спортът е важна част от дългосрочния ангажимент на компанията към пълноценното и балансирано хранене. Чрез партньорството си с UEFA смарт дискаунтърът има възможността да насърчи възможно най-много потребители да водят активен начин на живот.

„В Lidl подкрепяме здравословния начин на живот във всичко, което правим. Осъзнаваме колко важно е образованието, но и достъпът  до свежа и качествена храна на разумна цена. Преразгледахме маркетинговия си подход към децата, така че да им помагаме да разбират и оценяват здравословния начин на живот от ранна възраст. Чрез силата на спорта, а в този случай на футбола, целим да вдъхновяваме за физическа активност и да провокираме желанието и стремежа за здравословен начин на живот“, каза Дженифър Кордс, старши вицепрезидент „Корпоративни отношения и политики“ в Lidl International.

Lidl ще продължи да вдъхновява настоящите и бъдещите фенове на футбола под мотото „We’re on your team“ като официален партньор за пресни плодове и зеленчуци на UEFA Europa League и UEFA Conference League. Компанията ще подкрепя феновете на всяка стъпка от тяхното изживяване и ще бъде до тях, като им осигурява качествена и свежа храна на достъпни цени, както и като ги прави съпричастни към най-големите футболни турнири в Европа чрез различни инициативи.

Lidl Kids Team навсякъде из Европа Чрез новото партньорство Lidl ще пренесе своя уникален Lidl Kids Team във всичките 30 европейски държави, в които присъства и ще даде възможност на 12 364 деца на възраст от шест до десет години да станат официални талисмани на отборите участници в UEFA Europa League и UEFA Conference League. Чрез предоставянето на изживявания, като шанса да бъдеш част от отбора на Lidl Kids Team, ритейлърът вдъхновява деца от цяла Европа към спорт и повече активност. Активният начин на живот и осъзнатите хранителни навици, възприети в ранна детска възраст, намаляват риска от здравословни проблеми, в зряла възраст.

b2b Magazine

b2b Magazine

0 коментара

Подобни публикации

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

Уникално място за деца на 30 километра от София Интензивният градски живот, шумът, мръсният въздух са все неща, от които едно семейство с деца иска да избяга дори за няколко часа през почивните дни. Около София през последните години се създадоха доста увеселителни,...

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Minimart откри 100-ния си магазин, а до края на годината планира да открие своя 300 магазин Minimart отбеляза откриването на своя 100-тен обект в София, затвърждавайки позициите си на иновативен и бързоразвиващ се играч в сектора на бързооборотната търговия. Зад...

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

Над 13% повече потребители и 14.5 млн. месечни посещения ОББ продължава уверено да утвърждава лидерството си в дигиталната трансформация на банковите услуги в България. Според данни, представени на Open Demo Day – нова платформа за дигитални иновации, организирана от...