Lego отново си партнира с AdidasПредишна статия
Как дъждът, вятърът и жегата влияят на интернет връзкатаСледваща статия
Горещи новини

28/09/21

Facebook тества реклама във виртуалната реалност

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия

Facebook обяви началото на тестване на реклама във виртуалната реалност на Oculus. За пръв път социалната мрежа анонсира този свои план през месец май, показвайки реклама в мобилното приложение на Oculus.

Рекламите представляват над 97% от общия доход на компанията. В момента те основно се ползват от членовете на Facebook и Instagram. Целта на Facebook е да „привлече повече хора във виртуалната реалност, да придвижи напред потребителския опит и да прогресира в дългосрочните инициативи в областта на допълнителната реалност“ на социалната мрежа.

Компанията също така съобщи, че ще осигури допълнителни доходи за програмните разработчици. Facebook е убедена, че е създала „самоиздържаща се платформа, която може да поддържа различни бизнес модели. Новият канал за разпространение на реклама ще спомогне на компаниите в разработването на оборудване за VR и AR (допълнителна реалност) и ще го направи „по-достъпен за повече хора“. Рекламата във VR гарнитурите няма да се основава на каквито и да било данни, които се съхраняват локално на тях. Ще се прилага общият рекламен принцип на Facebook и ще предоставя на ползвателите същите средства за управление, които и в социалната мрежа. Така ползвателите ще могат да скриват определени обявления или реклама то конкретни рекламодатели. Те също така ще могат да избират „Защо аз виждам тази реклама?“, за да получат достъп до допълнителна информация за рекламата, която им се показва.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

<

Новини на български

Facebook

Календар

септември 2021
П В С Ч П С Н
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930