Нов българо-британски бизнес хъб започна работа в ЛондонПредишна статия
Кои са най-добрите месни продукти за последните три десетилетия у насСледваща статия
Горещи новини

20/06/24

Kaufland откри своя „най-технологичен“ хипермаркет

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия

ливади“

  • Новият магазин посреща клиентите си с дигитално планиране на над 20 000 стоки с безкомпромисно качество и впечатляващи ценови предложения
  • Смарт система изчислява поръчките и промоциите, като намалява хранителните отпадъци с до 22 000 000 кг./бр на година
  • Три нови заведения за бързо хранене и игрална зона за деца увеличават клиентското преживяване и допълват One Stop Shopping концепцията на ритейлъра

Kaufland България откри своя 15-и хипермаркет в София в столичния квартал „Манастирски ливади“. За изграждането му са вложени всички технологични иновации, които ритейлърът активно внедрява в ежедневната си работа. Общата инвестиция за новия магазин е 50 млн. лв., като с нея инвестициите в София надвишават 450 млн. лв., а броят на магазините в страната става 65.

„Това е най-модерният ни магазин в България, като в него сме вложили всички технологични иновации, които използваме в нашия бизнес по цялата верига – от строежа и проектирането, през смарт системата ни за планиране и позициониране на стоките, до връзката с клиентите и цялостното клиентско изживяване, което сме подготвили за тях – включително и интерактивен детски кът за най-малките.“, изтъкна по време на откриването изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев. Той подчерта, че освен в технологично отношение, този магазин на веригата се отличава и с това, че в него намират място продукти на български стартъп компании. „За нас е привилегия да дадем възможност на млади и талантливи българи да реализират идеите си, предоставяйки им достъп до милионите ни клиенти“, каза още той.

“Заради партньори като Кауфланд, ние като организатори на акселератор, можем да се похвалим с успехи – над 15 нови бизнес-партньорства със стартъпите, 800 хил лева привлечени инвестиции, 5 нови пазара и 4 пъти растеж на приходи при някои от стартъпите.”
подчерта и Елина Желева, управляващ партньор в launchlabs Sofia и инициатор на акселератора Future Verticals.

През последната година Kaufland България предприема различни действия за подкрепа на български startup компании. За първи път в Kaufland – Манастирски ливади място намират продуктите на две от компаниите, завършили успешно първия випуск на акселераторската програма Future Verticals, която се реализира от Sofia Launchlabs в партньорство с ритейлъра. Иновативна система за проследяване, разработена от новаторите от Traceground, от днес ще дава допълнителна информация за произхода, отглеждането и съдържанието на пресен спанак „Брей!“, а стартиращата компания за премиум продукти, базирани на българското розово масло – Rosеy’s Mark за пръв път ще предложи на клиентите на веригата своите 11 кулинарни изкушения. Сред тях са висококачествен шоколад, розова вода за готвене, сладка и чай. В ход е подготовка за позициониране на продуктите на още няколко български startup компании, които също ще намерят място в новия филиал.

Наред с огромно разнообразие от качествени стоки представени в модерна и уютна обстановка, в новия си обект в Манастирски ливади Kaufland предлага поредната успешна вариация на своята One Stop Shopping концепция, чрез която пазаруването се превръща в цялостно клиентско изживяване. Във вътрешността на магазина е обособена специална „кулинарна“ зона с три заведения за хранене и интерактивен детски кът за игри. Новите партньорства, които намират място в Kaufland – Манастирски ливади, са Grano Pizza Neapoletana, изцяло новият бранд Fish and Chips и Obento Sushi.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

<

Календар

юни 2024
П В С Ч П С Н
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930