Историята на Virgin Galactic: Инвестиране в космоса или полет до дъното (ЧАСТ II)Предишна статия
PERENIO IONIC SHIELD - първото потративно устройство срещу COVIDСледваща статия
Горещи новини

22/06/21

Миладин Миладинов: Конкурентите са наши съмишленици

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия

Уникалното на инициативата I AM AMAZING е, че за пръв път девет конкуриращи се български микропивоварни се обединяват, за да представят девет уникални занаятчийски (крафт) бири, които се продават само в специализираните крафт барове и магазини. Всяка една от бирите носи името I Am Amazing, а с инициативата пивопроизводителите целят да накарат потребителите да предпочетат да закупят любимите си марки от малките заведения, пострадали най-много от корона-кризата. В инициативата се включват не само утвърдени производители като Диво Пиво, Rhombus, Black Pine, Metalhead, Мелтум и Трима и Двама, но и млади пивоварни като Cohones, Sofia Electric, Rocket Science.

В интервю за B2BMagazine, който е медиен партньор на инициативата, Миладин Миладинов, съотновател на Rocket Science и Sofia Brew, споделя с какво инициативата I AM AMAZING допринася за развитието на бранша и как пандемията е променила пазара през последните 12 месеца.

Вие сте най-новата марка бира на българския пазар. Отне ви 3 години да стъпите на него. Кои бяха най-големите предизвикателства?

Най лесният отговор би бил – администрация, бюрокрация, финанси. Но всъщност най-дълго време ни отне да открием себе си, какво и как бихме искали да представим на пазара и най-вече как да изразим себе си чрез продукта.

Насочвате се към производството на лимитирани серии. Защо?

Обемите на пивоварната ни го позволяват. В същото време имаме и доста контакти с домашни пивовари, бирени фенове, дори бирени авантюристи, за които възможността за „лимитирана“ серия е прекрасна възможност да реализират бирената си идея. След което реално да преценят дали да скачат в огромните лабиринти на микропивоварството, евентуално със собствена пивоварна.

Какви качества трябва да притежава технологът, за да е разпознаваема и успешна дадена марка бира?

Технолотът, предпочитаме да го наричаме пивовар заради цялата романтика и креативност в работата му. Както беше казал един колега „всеки пивовар носи бирения си почерк“. Та почеркът на нашия пивовар прекрасно и разпознаваемо описва идеите ни. Относно успеха на марката – в съвременния динамичен пазар факторите са много и отвъд неговите умения.

С какво инициативи като I AM AMAZING спомагат за развитието на бранша?

Страхотна инициатива. В компактната ниша, в която се намира нашият бранш, инициативи като I AM AMAZING, водят да невероятна популяризация на Крафт Бирената Идея. Отделно от това, пазарни конкуренти се оказват бирени съмишленици и доказват, че заедно винаги се постига повече.

С какво се характеризира бирата, с която участвате в инициативата?

Страхотно балансиран сухо охмелен Американски Пейл Ейл. Най-характерен е Хмеловият букет, който пивоваря вложи, който, без да е грам натрапчив, я изпълни с живот (и когато прочетох рецептата, спонтанно попитах „Това можем ли да го повторим?“)

Какво ви е мнението за новия световен хит „Хард Зелцер“?

Като за ароматизирана алкохолна газирана вода. Ако има фенове, ще има и пазар.

Как се отразява пандемията върху сектора?

Изключително тежко. Свитият пазар, раздробената консумация, несигурност при клиенти и партньори и т.н. Но най-трудно ни беше да предвидим кога и колко да сварим, защото при всяко отваряне поръчките тръгват, а на бирата и отнема около месец, за да се получи, и като цяло липсата на хоризонт ни беше по тежко бреме от финансовото такова.

Как ще редуцирате производството съобразно кризата?

„Крафтърите“ сме с малки обеми, така че редуциране в обема граничи със спиране на работа. По скоро ще се съсредоточим върху популяризацията и реализацията на съществуващите ни бири и ще редуцираме премиерите.

Какво послание носят видовете бири, които произвеждате?

Да направиш приятна, пивка и запомняща се бира, не е чак Rocket Science.

Каква е вашата рецепта за справяне с конкурентите?

Приемаме ги за съмишленици (каквито те всъщност са) и крачим заедно по неутъпканата пътека и каквото и да стане, завършва с НАЗДРАВЕ!

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

<

Facebook

Календар

юни 2021
П В С Ч П С Н
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930