
След новината за завръщането на рекламата на Apple в Twitter се появи информация, че Amazon планира да възобнови рекламните кампании в социалната мрежа. Според Зоуи Шифър, главен редактор на The Platformer, компанията е очаквала „някои промени в сигурността на рекламната платформа“ и сега е уверена във възможността да възобнови дейността си и дори планира да харчи около 100 млн. USD годишно.
Половината от 100-те най-добри рекламодатели в Twitter намалиха рекламата си в социалната мрежа през първите дни след като Мъск пое Twitter, сочат данни на изследователския център Media Matters.
Един от пионерите в този бизнес беше автомобилният производител General Motors.
Само тази година 50-те най-добри рекламодатели на Twitter са похарчили общо 750 млн. USD за маркетингови позиционирания в социалните медии и представляват почти 2 млрд. USD приходи от реклами на платформата от 2020 г. насам, припомня Business Insider. Докато завръщането на рекламодателите може да е добра новина за Twitter, вътрешни източници на вестник Times разкриха, че приходите от реклами за седмицата до 20 ноември са били с 80% под очакванията. И все пак Илън Мъск очевидно е доволен, тъй като публикува благодарности към рекламодателите, че са се завърнали в социалната мрежа, макар и да не посочи конкретни имена.
0 Коментари
Но можете да бъдете първи да оставите коментар !