Започва най-мащабната Българска научна антарктическа експедиция (ВИДЕО)Предишна статия
Kaufland България разкрива нови 90 работни места в СофияСледваща статия
Горещи новини

13/01/25

Световен лидер в пиците привлича клиенти у нас с атрактивна схема

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Подобни статии

Световен лидер в пиците привлича клиенти у нас с атрактивна схема

Всеки ден пица на половин цена. Това, както и разбира се, отлично качество, е рецептата за ударно навлизане на българския пазар, който прилага световния лидер в пиците Papa Johns.

Първите три ресторанта на принципа на франчайз отварят врати почти едновременно в столицата. Това са бул. „България“, кв. „Орландовци“ и „Младост 1“. В началото на 2025-та ще бъдат отворени пицарии на още две локации в София.

Веригата избира България за навлизане в региона. В съседните на България държави все още няма пицарии от веригата.

Papa Johns е известна с факта, че отделя специално внимание на всеки аспект от работата – от качеството на съставките до процесите на приготвяне. Целта е да осигури безупречно качество и отличен вкус. Тестото, което никога не се замразява, е само началото. Всяка партида се приготвя с уникална смес от шест натурални съставки, включващи високопротеиново брашно с процес на втасване 72 часа в естествена среда. Доматеният сос е приготвен от седем натурални съставки, включително домати, узрели на слънце, набрани и консервирани в същия ден, екстра върджин зехтин и специална смес от билки. Свежите, ръчно нарязани зеленчуци са основа във всяка пица. Компанията използва само локални и пресни зеленчуци, нарязвани всеки ден, за да осигури максимална свежест и аромат.

На българските клиенти Papa Johns ще предложи не само отлична пица, но и малък подарък с всяка поръчка – специалния чеснов сос и пеперончини. В допълнение, компанията подчертава своята цел за бърза доставка до 30 минути, като важен елемент от стратегията за удобно и ефективно обслужване на клиентите.

Компанията предлага и програма за лоялност Papa Rewards – при всяка покупка се натрупват точки, които могат да бъдат разменяни за безплатни продукти. Необходимо е само да се регистрират на уебсайта или приложението и да направят поръчка онлайн, за да започнат да печелят.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

<

Интервюта

Най-важните фактори, които ще движат B2B пазара през 2025 година

Най-важните фактори, които ще движат B2B пазара през 2025 година   0

Най-важните фактори, които ще движат B2B пазара през 2025 година Най-важните фактори за развитие на B2B сектора през 2025 година Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus [...]

Календар

януари 2025
П В С Ч П С Н
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031