b2b Magazine
апр. 12, 2023

Спорт Партнърс е новият дистрибутор на PUMA за България

Спорт Партнърс е новият дистрибутор на PUMA за България. Компанията е дъщерно дружество на Спорт Депо и първата изцяло българска фирма, която ще представлява глобалната марка у нас. Планът за развитие включва точките за доставка на продукти с марката PUMA да се разширят до почти 60 в цялата страна за 2023 г., като освен във физически магазини, те ще бъдат налични и в най-големите онлайн платформи. Спорт Партнърс ще отвори и управлява по един официален монобранд магазин на PUMA в София (Paradise Mall, ет. 1) и в Пловдив (Mall Plovdiv, ет.1), както и един аутлет.

През първата година се очаква ръст на продажбите с около 50% спрямо предходната, като това ще бъде постигнато чрез дистрибуция с развитие на точките на продажба в абсолютно всички канали на пазара, както и налагане на стандартите на марката в тях. Маркетинговият план включва повишена честота на комуникация чрез локални социални канали, усилено присъствие на събития, спонсорства и други. Предстои да бъде обявено и името на български посланик на марката, който ще бъде действащ такъв за PUMA и в международен план.

„За нас е голямо удоволствие след почти 25 години присъствие на пазара на спортни стоки в България да можем да представляваме такъв голям бранд като PUMA. За самите преговори с централата на компанията представихме амбициозен план и дълбоко познание на българския пазар. Успяхме да убедим мениджмънта им, че имаме капацитет да увеличим силата на марката и да ѝ върнем блясъка, който се беше позагубил през последните години“, сподели Николай Цонов, основател на Спорт Партнърс.

„Щастлив съм да съобщя, че в Спорт Партнърс открихме силен и способен местен партньор за PUMA. С впечатляващата си мрежа от магазини под марката Sport Depot те доказват, че са истински спортни ентусиасти и отлични професионалисти в ритейла. Напълно уверен съм, че съвместното бъдеще пред PUMA и Спорт Партнърс в България е обещаващо“, каза Йохан Куло, ръководител „Дистрибуция“ на PUMA за региона на Източна Европа, Близкия изток, и Африка.

Колекциите на PUMA, които ще влязат на българския пазар през 2023 г. са внимателно подбрани така, че клиентите да имат достъп до артикули, които до момента не са присъствали в България. Дистрибутираната стока е строго сегментирана за всяка точка на продажба, за да могат потребителите да намерят правилните продукти на правилните места. Пазарът на спортни стоки в България се оценява на почти 450 млн. лв без ДДС по данни на най-големите играчи на пазара за 2021 г.* Това са представителствата на големите спортни марки (adidas, Nike, Puma, Under Armor и др.), както и най-големите вериги, сред които: Sport Depot, Decathlon, Sport Vision, SLS. По-малките участници на пазара съставляват под една четвърт от него (21% или 120 млн. лв без ДДС) и са обикновено по-малки независими магазини, дистрибутори на спортни марки с оборот под 5 млн. лв. и новите онлайн магазини. По наблюдения на Спорт Партнърс пазарът у нас в стойност расте средно с около 15% на годишна база, като от компанията наблюдават устойчивост в тази тенденция за последните 10 години.

b2b Magazine

b2b Magazine

0 коментара

Подобни публикации

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

Уникално място за деца на 30 километра от София Интензивният градски живот, шумът, мръсният въздух са все неща, от които едно семейство с деца иска да избяга дори за няколко часа през почивните дни. Около София през последните години се създадоха доста увеселителни,...

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Minimart откри 100-ния си магазин, а до края на годината планира да открие своя 300 магазин Minimart отбеляза откриването на своя 100-тен обект в София, затвърждавайки позициите си на иновативен и бързоразвиващ се играч в сектора на бързооборотната търговия. Зад...

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

Над 13% повече потребители и 14.5 млн. месечни посещения ОББ продължава уверено да утвърждава лидерството си в дигиталната трансформация на банковите услуги в България. Според данни, представени на Open Demo Day – нова платформа за дигитални иновации, организирана от...