b2b Magazine
апр. 12, 2023

Ариана Лятно – ново предложение за превъзходна свежест и пивкост

Една от най-популярните марки бира в България – Ариана, вече предлага на консуматорите Ариана Лятно – ново свежо пиво с намигване към предстоящите топли и слънчеви месеци. Ариана Лятно, част от портфолиото на ЗАГОРКА, е лагер пиво, което е направено по специална Ариана рецепта с ароматен хмел, който придава на бирата както свежест, така и приятна лека горчивина. Пивото е отговор на търсените от консуматорите вкусови характеристики като супер пивкост и по-ниско алкохолно съдържание от 3.8%.  

Ариана Лятно е супер свежа лека бира, подходяща за моментите споделени с приятели и близки – независимо дали навън или у дома, когато качеството и вкуса са на първо място. Лагер пивото се предлага в стъклена бутилка за връщане от 330 мл, с интересен и свеж дизайн, както и в кен от 330 мл, и в удобна PET опаковка от 1500 мл.

Стъклената бутилка Ариана Лятно за многократно използване подкрепя усилията на ЗАГОРКА за ефективно използване на ресурси, като целта на пивоваря е да насърчава консуматорите да връщат бутилките, за да могат да бъдат използвани отново и отново в производството и подкрепя тенденцията потребителите да търсят по-добри за природата алтернативи. Благодарение на действия като връщането на стъклени бутилки, консуматори, дистрибутори и клиенти на ЗАГОРКА допринасят за един по-добър свят в път към нулеви въглеродни емисии. За останалите видове опаковки, като кенове и РЕТ бутилки, ЗАГОРКА приканва консуматорите да изхвърлят в специалните контейнери за разделно събиране, за да могат да бъдат рециклирани. „Ариана Лятно е нашата нова линия под марката Ариана, която да отговори на очакванията на консуматорите за супер пивка бира. Носи лекия дух на лятото и не на последно място е на атрактивна цена. Студено отлежало за още повече свежест и лекота, пивото Ариана Лятно предлага не само страхотен вкус, но и нови формати и опаковки за бирения пазар, които ще привлекат нови потребители към марката и ще направят портфолиото на Ариана още по-конкурентно“, сподели Елица Иванова, Мениджър Маркетинг за България в ЗАГОРКА, част от корпорация HEINEKEN.

b2b Magazine

b2b Magazine

0 коментара

Подобни публикации

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

„Аз съм българче“ – новото място за деца сред природата (ВИДЕО)

Уникално място за деца на 30 километра от София Интензивният градски живот, шумът, мръсният въздух са все неща, от които едно семейство с деца иска да избяга дори за няколко часа през почивните дни. Около София през последните години се създадоха доста увеселителни,...

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Нов етап в изграждането на модерен български ритейл бранд

Minimart откри 100-ния си магазин, а до края на годината планира да открие своя 300 магазин Minimart отбеляза откриването на своя 100-тен обект в София, затвърждавайки позициите си на иновативен и бързоразвиващ се играч в сектора на бързооборотната търговия. Зад...

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

ОББ с рекорден ръст в мобилното банкиране

Над 13% повече потребители и 14.5 млн. месечни посещения ОББ продължава уверено да утвърждава лидерството си в дигиталната трансформация на банковите услуги в България. Според данни, представени на Open Demo Day – нова платформа за дигитални иновации, организирана от...