МЕТРО България с нова концепция за магазините си

МЕТРО България представи новата концепция на магазините си, която бележи трансформацията на компанията в търговец на едро. Осъществяването й започна преди една година с изпълнението на стратегията sCore, която обхваща…
b2b Magazine
апр. 7, 2023

МЕТРО България представи новата концепция на магазините си, която бележи трансформацията на компанията в търговец на едро. Осъществяването й започна преди една година с изпълнението на стратегията sCore, която обхваща периода 2022-2030 г. Стратегията е базирана  на 6 ключови стълба – грижа за служителите, асортимента и веригата за доставки, ценово лидерство, преустройство на магазините и удовлетвореност на клиентите.

Първият магазин, организиран според новата концепция, е Метро 2 София 2 (бул. Европа 182). Търговското пространство осигурява:

  • гъвкавост и ефективност;
  • обширна площ с палетно излагане;
  • улеснено пазаруване;
  • ориентиран към клиента и постоянен асортимент
  • ценова стратегия, съобразена с нуждите на бизнес клиентите.

Зоната с хранителни стоки е увеличена и последователността на отделите е съобразена с логиката на пазаруване. В преустройството досега са вложени 700 хил. лв., разположени са повече от 900 палета в магазина, като планът е броят им да достигне 1000.

Предлагат се около 5000 артикула с Цени на ниво (Вземи повече, спести повече) – уникален модел за българския пазар, който предлага широка кошница от артикули на атрактивни цени. Моделът е прозрачен – клиентите виждат цените на рафта и получават отстъпката си директно на каса, според закупеното количество. Цените гарантират марж за бизнес клиентите и да подпомагат конкурентоспособността им.

Обновеният магазин пести време на търговците, които могат да намерят всичко необходимо на едно място и на постоянни цени, без да следят за промоции. Стабилните цени на едро дават възможност на професионалните клиенти да контролират печалбите си и да управляват по-добре средствата си.

 „Измина една година, откакто започнахме нашата трансформация в България и сега мога уверено да споделя, че вече имаме с какво да се гордеем. Миналата седмица нашите усилия получиха международно признание от METRO Group, която ни награди в категория „Продуктивност“, за постиженията ни от началото на изпълнението на стратегията sCore. За нас е важно да вършим работата си възможно най-ефективно, за да бъдат доволни нашите клиенти,“ каза Никола Готрон, главен изпълнителен директор на МЕТРО България. „Подобряваме работата си във веригата за доставки със силна подкрепа от доставчиците ни. Веригата ни за доставки „от край до край“ включва организация на платформата, доставка на пълни палети, автоматични актуализации на наличността, което води до по-икономичен и опростен процес,“ допълни Бенедикт Пахолчик, директор „Продажби“ на МЕТРО България.

Related Posts

Онлайн магазинът вече не е предимство, а необходимост

Онлайн магазинът вече не е предимство, а необходимост

В динамичната ера на постпандемичното възстановяване и технологичен напредък, B2B секторът преживява най-съществения си трансформационен скок от десетилетия насам. Електронната търговия вече не е просто иновативна възможност – тя се утвърди като гръбнак на устойчивите...

0 коментара

Подайте коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Онлайн магазинът вече не е предимство, а необходимост

Онлайн магазинът вече не е предимство, а необходимост

В динамичната ера на постпандемичното възстановяване и технологичен напредък, B2B секторът преживява най-съществения си трансформационен скок от десетилетия насам. Електронната търговия вече не е просто иновативна възможност – тя се утвърди като гръбнак на устойчивите...

„Защо се страхуват НПО-та да предлагат кандидати?“: Експерт смята, че „мачът за регулаторите е свирен и има договорка“

"Бих искал да тествам чувството за хумор на управляващите, едва ли експертизата ще е водещ критерии за избор за хората, ... Read More

Радев поиска правителство и парламент да потвърдят, че България няма да изпраща войници в Украйна (ВИДЕО)

Президентът Румен Радев за пореден път се обяви категорично против изпращането на български военни сили в Украйна. Призи... Read More

„Български войници за чужда земя няма да загиват“: Коалиционните партньори отговориха на президента (ВИДЕО)

"Радвам се, че Радев зае същата позиция на ГЕРБ от 2024 г. да не изпращаме войници в Украйна. На Съвета за съвместно упр... Read More

Кабинетът определи новите си социални партньори и отказа признаване на две работодателски организации

Правителството прие решения за признаване на четири работодателски за представителни на национално равнище за срок от 4 ... Read More