glo™ HYPERPro идва у нас с иновативен дигитален дисплей Предишна статия
Пулсът на онлайн потреблението в България 2024Следваща статия
Горещи новини

27/05/24

Поколение Z е с лошо психично здраве

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия

Нови житейски етапи и съзряване

Поколението Z пораства. Тъй като все по-голяма част от тях сключват брак, стават родители и започват да работят, техните интереси добиват по-широк и разнообразен спектър. Брандовете трябва да отразяват тези интереси, когато насочват маркетинг стратегиите си към представителите на поколението Z.

Психичното здраве е в центъра на вниманието

В Централна и Източна Европа лошото психично здраве е широко разпространен проблем сред поколението Z. Вероятността те да имат психично заболяване е с 89% по-голяма от средната за света, като много от тях твърдят, че това се дължи на социалните мрежи. Когато адресират това поколение през онлайн пространството, брандовете трябва да приоритизират осведомеността за психичното здраве, за да помогнат на представителите на поколение Z да се чувстват по-малко изолирани и по-разбрани.

Поколение на дигитални пионери

В наситения медиен пейзаж обикновено е трудно да се привлече вниманието, но поколението Z в ЦИЕ има различни навици. Повечето от тях описват себе си като ранни ползватели на технологиите, редовно публикуват в социалните мрежи, а почти 80% от тях консумират едновременно видео съдържание в дълъг и в кратък формат. За да се задържи вниманието на тази група, приложението на разнообразни нови и съществуващи формати е от ключово значение.

Мария Тюдор, главен оперативен директор на Publicis Groupe ЦИЕ, споделя: „В регион, в който обикновено е по-трудно да се получи изчерпателна информация за потребителите, сътрудничеството на Publicis Groupe ЦИЕ с водещия глобален експерт в областта на проучванията GWI предоставя надежден източник на задълбочено разбиране на аудиторията в региона, за да подпомогне процеса на вземане на решения по време на потребителското пътуване и в крайна сметка да подкрепи бизнес растежа на брандовете.“ Тюдор продължава: „Този път разглеждаме т.нар. Zoomers, първото поколение, израснало в дигиталната ера от раждането си. Те са динамични и ориентирани в бързо променящия се свят, оставяйки своята уникална следа в историята. Има много интересни прозрения, които трябва да се разгърнат тук.“

„В основата на нашите изследвания е необходимостта брандовете да разбират променящите се нужди и възгледи на потребителите във всеки един момент, в която и част на света да работят те,“ допълва Джейсън Мандър, главен директор проучвания в GWI. „Поколението Z в Централна и Източна Европа няма да има същите мисли, чувства и поведение като представители на същата възрастова група от други пазари. Нашето обширно изследване предлага по-пълнa и богатa потребителска картина, която ще бъде от пряка полза за работата на клиентите – от стратегията до изпълнението.“

В момента GWI и Publicis Groupe ЦИЕ си сътрудничат на 7 пазара в региона, включително България, Хърватия, Чехия, Гърция, Унгария, Полша и Румъния, като предлагат уникален нишов поглед върху тенденциите на потребителите в региона и позволяват включването на представителството на ЦИЕ в ключови глобални проучвания на GWI.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

<

Календар

май 2024
П В С Ч П С Н
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031