ВСЯКА МИНУТА НЕСТЛЕ БЪЛГАРИЯ ПЕСТИ ПО 165 ЛИТРЕ ВОДА В ПРОИЗВОДСТВЕНАТА СИ ДЕЙНОСТПредишна статия
СИЛВЕНА РОУ, ПРЕДСТАВИ НОВО МЕНЮ, ИЗГОТВЕНО СПЕЦИАЛНО ЗА STARBUCKSСледваща статия
Горещи новини

18/04/19

VIVACOM ОБЕДИНЯВА ВСИЧКИ ЗВЕНА ЗА МАРКЕТИНГ И ПРОДАЖБИ В ОБЩА ТЪРГОВСКА ДИРЕКЦИЯ

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Димитрис Лиупис

Димитрис Лиупис поема ръководството на новата функция.

VIVACOM обединява в обща дирекция всичките си маркетингови и продажбени дейности. Начело на новата Търговска дирекция застава Димитрис Лиупис, който в последните две години ръководи изключително успешно звената „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“ и „Обслужване на клиенти“ в компанията. Считано от 18 март г-н Лиупис, в качеството му на Главен търговски директор, отговаря за управлението на следните функции: Маркетингови комуникации; Дигитален и търговски маркетинг; Продукти и услуги; Клиентско изживяване; Обслужване на клиенти; Корпоративни продажби; Продажби магазинна мрежа; Продажби на едро; Дилъри; Продажби на радио и ТВ услуги; Планиране, отчитане и анализи.
Димитрис Лиупис има над 25-годишен опит в сферата на телекомуникациите, придобит в мултинационални компании в цял свят, сред които TELESTET (Telecom Italia Mobile Group), Q-TELECOM (INFOQUEST Group); GLOBUL (Deutsche Telecom Group), NEXTEL Mexico, MTEL (Telecom Austria Group). В тях отбелязва редица постижения като директор на ключови функции като Продукти и услуги и Маркетинг.

Г-н Лиупис има магистърска степен по компютърни науки от University of Cardiff, Великобритания и е бакалавър по компютърни науки и математика от University of Reading, Великобритания.

На новата си позиция Димитрис Лиупис ще работи за утвърждаването на позицията на VIVACOM като предпочитан доставчик на телекомуникационни услуги както от крайните клиенти, така и от представителите на бизнеса и правителствения сектор. Той вярва в успеха на поетата от компанията стратегия за предлагане на повече съдържание и добавена стойност към продуктите и услугите, както и постоянно подобряване на клиентското изживяване.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

април 2019
П В С Ч П С Н
« мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930