ОБЕЩАВАЩА ПРЕМИЕРА НА „КОТКА ВЪРХУ ГОРЕЩ ЛАМАРИНЕН ПОКРИВ” В „НОВ ТЕАТЪР – НДК“Предишна статия
ИКЕА И БЪЛГАРСКА ПЛАТФОРМА ЗА ЪПСАЙКЛИНГ ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖБА С РЕНОВИРАНИ МЕБЕЛИСледваща статия
Горещи новини
  • Ройтерс: Кристалина Георгиева може да оглави МВФГлавният изпълнителен директор на Световната банка Кристалина Георгиева има шанс да оглави Международния валутен фонд след оставката на Кристин Лагард. За това съобщава агенция "Ройтерс", цитирана от : dariknews.bg [...]
  • Борис Джонсън иска избори догодина, пише "Таймс" Фаворитът за следващ британски премиер Борис Джонсън иска предсрочни избори във Великобритания през лятото на 2020 г. и вече събира средства, за да подготви торите за това, пише днес в. [...]
  • Полицията затвори завод за фалшиви Ferrari и LamborghiniПолицията в Бразилия разкри нелегален завод за фалшиви автомобили от марките Ferrari и Lamborghini, разположен в щата Санта Катарина. Органите на реда са действали след сигнал, подаден от италианските производители [...]

17/07/19

SAP ПРОПРАВЯ ПЪТЯ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТНО-ОРИЕНТИРАНИ ИНТЕЛИГЕНТНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ЧРЕЗ УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗЖИВЯВАНЕТО (ХМ)

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
SAP-logo

SAP представи 10 нови SAP Qualtrics предложения.

SAP днес даде старта на нова ера в начина, по който си взаимодействат потребителите и бизнеса. Само три месеца след окончателното придобиване на Qualtrics, SAP пусна 10 нови предложения, които съчетават данни за изживяванията (X-данни) с оперативните данни (O-data) за измерване и подобряване на четирите основни за бизнеса изживявания – клиент, служител, продукт и марка. Разработването на тази система налага нов стандарт в корпоративния софтуер.

Комбинацията позволява на компаниите непрекъснато да усещат и реагират на убежденията, емоциите и намеренията на клиенти, служители, доставчици, партньори и други заинтересовани страни. Тези нови предложения (четири за клиентско изживяване (CX), три за изживяване на служителите и три за пазарни проучвания) вграждат X-данни директно в приложенията на предприятието като CRM, ERP или HCM системи, за да стимулират непрекъснато действие и подобрение.

"Искаме всички да знаят своите X-та и O-та", заяви главният изпълнителен директор на SAP Бил Макдърмот на 30-тата годишна конференция на компанията SAPPHIRE NOW®. „Управлението на изживяванията е новата граница за най-добре управляваните предприятия в света. Никога не съм виждал SAP толкова силен и мотивиран да помогне на нашите клиенти да бъдат движеща сила за растеж, иновации и оптимизъм."

Райън Смит, съосновател и главен изпълнителен директор на Qualtrics, каза: “Ние живеем в Икономиката на изживяванията, където организациите или умишлено се състезават до върха, или несъзнателно – до дъното. Компаниите, които ще спечелят, са тези, които разбират как X-данните и O-данните работят заедно, за да покажат случващото се в дадена организация, защо то се случва по определен начин и какви действия да се предприемат в реално време, за да се постигнат значими бизнес резултати. "

Тези нови предложения на SAP осигуряват на организациите една цялостна платформа за управление на изживяването, която използва X-data и O-data. В резултат на това организациите могат да:

• Централизират X-данни от клиенти, служители или други заинтересовани страни във всяка значима точка на достъп от една единна система в цялата компания. Това улеснява организациите да усещат и реагират.
• Свържат X-данни с операциите и процесите на своя бизнес, за да разберат защо се случват нещата по определен начин, да забележат скрити тенденции и след това автоматично да дадат препоръки, за да помогнат за коригирането на това, което не работи, и за засилването на това, което работи.
• Действат, което води до клиенти, които остават по-дълго, купуват повече и споделят с приятели; и служители, които дават повече, изграждат положителна култура и защитават своята марка.

За изживяването на клиентите, SAP внедри управление на изживяването в пакета SAP® C/4HANA, създавайки мощни облачни решения за управление на изживяванията в продажбите, маркетинга, търговията и услугите. Това осигурява една цялостна платформа за управление на клиентски изживявания в индустрията, позволявайки на организациите да чуват, разбират и действат въз основа на аналитични данни, които ще стимулират решенията за покупка и лоялността на клиентите.

За изживяването на служителите SAP въведе три решения за управление на изживяванията, които трансформират съществуващите HR платформи в корпоративни системи за действие. Вградени директно в съществуващите системи за управление на човешките ресурси, решенията събират данни от служители през целия им жизнен цикъл и дават възможност на лидерите и мениджърите на човешките ресурси да слушат, разбират и действат въз основа на аналитични данни, които ще привлекат, ангажират и запазят една работна сила от световна класа.

Интелигентни, опростени и сигурни технологии, задвижвани от SAP HANA® и облачната платформа на SAP, помагат на клиентите да реализират своя бизнес в интелигентно предприятие

Благодарение на ненадминатия си опит в бизнес процесите и тясното сътрудничество с клиенти и партньори, SAP SE (NYSE: SAP) днес отново доказва, че доставя точно това, от което компаниите се нуждаят, за да надминат конкуренцията и да предоставят уникално преживяване на своите клиенти.
С новите облачни услуги на SAP HANA®, SAP цели да внесе мощта и производителността на базата данни на SAP HANA в облака, където действа като портал към данни от всякакъв размер, за да се справи с предизвикателствата със силозни данни. Комбинацията от технологията с вътрешна памет на SAP HANA с виртуализацията на данните води до улесняване на потребителите и гъвкавост при управлението на данните. Алокираното пространство за големи данни позволява на предприятията да развиват своите данни, управлявани от SAP HANA, без никакви ограничения. Планира се локално базираните клиенти на SAP HANA да се възползват от новите облачни услуги, тъй като те могат гъвкаво да добавят капацитет, когато е необходимо.
В същото време, SAP® Cloud Platform се развива допълнително в технологична платформа за бизнес, позволяваща на клиентите лесно да разширяват и интегрират SAP приложения с различни възможности. Както SAP, така и партньорите обогатяват платформата, като допринасят и разширяват своя бизнес опит.
SAP HANA Cloud Services и SAP Cloud Platform имат за цел да предоставят на клиентите достъп до всички данни на SAP и на приложения от трети страни, да намалят дублирането на данни и да предложат единна точка за сигурност и управление. В резултат на това, лицата, вземащи решения, имат всеобхватен и пълен достъп до данни, както и увереност, че тяхната инфорамция е защитена. Хората, вземащи решения, могат също така лесно да прилагат усъвършенствани анализи, machine learning и други техники към бизнес процесите, за да откриват нови възможности.
Нови интелигентни решения за SAP HANA и SAP Cloud Platform
Нови продукти, услуги и инициативи, които се планират да се възползват от SAP HANA Облачни услуги включват:
• SAP Data Warehouse Cloud е първото решение, планирано да бъде изградено с облачните услуги на SAP HANA. То обединява хетерогенни данни в едно решение, поддържайки сигурността, доверието и семантичното богатство на данните на компанията. Потребителите могат бързо да получат достъп до цялото си поле от данни и да го превърнат в стойност за бизнеса и всичко това чрез гъвкав модел на ценообразуване, спрямо потреблението. Клиентите могат да кандидатстват за бета програмата тук.
Прочете повече на "Data to Value: Updates on SAP HANA and SAP Analytics Cloud," от Герит Казмайер, старши вицепрезидент, SAP HANA и Analytics, SAP.
• SAP and OpenText затвърждават партньорството си с планове за разширяване на SAP Cloud Platform с неструктурирано съдържание за интелигентното предприятие. В най-скоро време се планира да се осигури управление на документи, в мащаб необходим от предприятието, като услуга, налична на SAP Cloud Platform с бъдеща интеграция в рамките на SAP S/4HANA® Cloud и други интелигентни корпоративни приложения, които предстоят да я интегрират. Услугите ще помогнат на клиентите да подобрят потока на всички видове информация, да си сътрудничат през целия бизнес процес, да отговарят на изискванията за съответствие и да увеличават производителността.
Прочетете повече на "SAP Cloud Platform: The Business Technology Platform," от Гюнтер Ротермел, старши вицепрезидент на SAP Cloud Platform, SAP.
Лесни за използване иновации, управлявани от AI, IoT и Analytics
В допълнение към повече от 100 интелигентни сценария, SAP планира да внедри допълнителни актуализации на технологиите на SAP Leonardo като изкуствен интелект (AI), Internet of things (IoT) и разширения анализ в бизнес процесите, за да осигури информация в реално време. По този начин клиентите ще могат да ръководят бизнеса в облака с по-голяма прецизност, ефективност и гъвкавост, за да правят по-бързи и уверени решения:
• Технологичните услуги SAP Intelligent Robotic Process Automation (RPA) са на разположение за автоматизиране на бизнес процесите и повишаване на производителността чрез „дигитални ботове“. Тези софтуерни роботи заместват ръчните задачи, интерпретират текстовите комуникации или подпомагат крайните потребители с дефинирани и повторяеми бизнес процеси. SAP Intelligent RPA е тясно интегрирана в SAP Cloud Platform и основните дигитални решения от SAP, като SAP S/4HANA.
Прочетете повече на “AI Driving Automation, Conversation, and Intelligence," от Маркус Нога, старши вицепрезидент, Машинно самообучение, SAP.
• SAP Data Intelligence е планирано да бъде първото корпоративно решение с цялостен жизнен цикъл за данни и machine learning. Той е създаден, за да даде на потребителите по-голям контрол върху техните данни, модели и внедряване. SAP Data Intelligence също така им позволява да адаптират най-новите тенденции и технологии чрез комбиниране на решението SAP Data Hub и SAP Leonardo Machine Learning Foundation в едно интегрирано облачно предложение, използвайки установени отворени софтуери като TensorFlow. Със SAP Data Intelligence потребителите могат да се свързват, откриват и организират SAP HANA и източници на данни от трети страни, за да автоматизират прочистването на данни. Планира се SAP Data Intelligence да бъде достъпно през юни 2019 г.
Прочетете повече на “AI Driving Automation, Conversation, and Intelligence," от Маркус Нога, старши вицепрезидент, Машинно самообучение, SAP.
• Сътрудничеството между решението SAP Leonardo IoT и уеб услугите на Amazon (AWS) IoT вече е общодостъпно, за да предложи по-голяма гъвкавост и възможността за използване на AWS IoT Core като слой за свързване и управление на устройства за IoT телеметрични данни, които се предават към SAP Leonardo IoT. Освен това, SAP Leonardo IoT Edge предоставя на клиентите възможност да разширят поддръжката на своите бизнес процеси локално в допълнение на AWS IoT Greengrass. Съществени бизнес функции от SAP Leonardo IoT Edge се планират да се изпълняват в рамките на AWS IoT Greengrass Edge до края на 2019 г., като по този начин намаляват инертността и оптимизират използването на мрежата и свързаността. Тази нова колаборация се появи след анонс направен по-рано тази година.
Прочетете повече на "The Internet of Interoperability: SAP Leonardo IoT and AWS IoT" и "IoT Provides the Key to Unlocking Your Intelligent Enterprise," от Елвира Уолис, старши вицепрезидент и глобален директор, IoT, SAP.
• Актуализациите на SAP Analytics Cloud предлагат нови “визуални формули”, които позволяват на всеки в организацията да създава сценарии за планиране и да симулира модели, използвайки езика на домейна, като прави лесното достъпно съвместно планиране на предприятието. Новото обединение с интегрираното решение за бизнес планиране SAP помага на потребителите да получат пълна видимост на важни KPIs в SAP Digital Boardroom. Благодарение на подобренията на SAP Analytics Cloud, клиентите и партньорите могат да изградят, внедрят и разширят своите собствени аналитични приложения за анализ на данни, планиране и прогнозиране със специален комплект инструменти за разработване на софтуер (SDK).
Прочетете повече на "Data to Value: Updates on SAP HANA and SAP Analytics Cloud," от Герит Казмайер, старши вицепрезидент, SAP HANA и Analytics, SAP.
Бърз старт по пътя към създаването на интелигентно предприятие
SAP обяви 15 SAP ръководни резултати- пакети, които обединяват множество продукти на SAP, които често се използват заедно, за да осигурят безценна бизнес стойност. Първоначално, SAP адресира пет категории бизнес резултати, включително оптимизация на разходите, ръст на приходите, клиентско изживяване, цялостно управление на работната сила и постигане на високи резултати при продуктите и услугите. Много от пакетите разглеждат въпроси и проблеми на различни бизнеси, като някои от тях са предназначени за конкретни отрасли, включително дискретни, финансови услуги, потребители и др. Ръководните резултати на SAP са преминали през техническа валидация и включват препоръки и най-добри практики при внедряване на всяко решение.
За да помогне на клиентите да внедрят точно нивото на интелигентните възможности спрямо техните бизнес нужди, SAP е проектирал интелигентни технологични пакети, включително machine learning, разбиране на естествен език или разширени възможности за анализ. Сребърните и златните пакетни вече са достъпни за SAP S/4HANA, SAP C/4HANA и SAP SuccessFactors® решения и предоставят многофункционални бизнес процеси и потребителски изживявания, които се интегрират в решенията на SAP и тези на трети страни. Всички пакети използват силата на SAP Intelligent Robotic Process Automation, SAP Conversational AI и SAP Leonardo Machine Learning от SAP. Златната опция дава на потребителите допълнителна възможност да използват SAP Analytics Cloud, за да предсказват и откриват нови анализи, да ги визуализират и да действат спрямо тях.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

юли 2019
П В С Ч П С Н
« юни    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031