МЕТРО откри логистичен център за доставки на близо 3000 хранителни продукта за софийските ресторанти и хотелиПредишна статия
ЧЕТИРИ БЪЛГАРСКИ КОМПАНИИ СА МЕСТНИ ФИНАЛИСТИ В CHIVAS VENTURE - ГЛОБАЛЕН КОНКУРС ЗА БИЗНЕС ИДЕИ С КАУЗАСледваща статия
Горещи новини
  • За пръв път е публикувана новелата "Коледна песен" на Чарлз Дикенс„Коледна песен“ е новела от Чарлз Дикенс. За първи път е публикувана на 19 декември 1843 г. Произведението е едно от най-разпознаваемите в творчеството на Дикенс.Главен герой е старият скъперник [...]
  • Мери Попинз се завръща Музикален, САЩ, 2018Сценарист: Дейвид МагииРежисьор: Роб МаршълВ ролите: Дик Ван Дайк, Емили Мортимър, Колин Фърт, Джоел Доусън, Натаниъл Салех, Пикси Дейвис, Анджела Лансбъри, Мерил Стрийп, Емили Блънт, Джули Уолтърс, Лин-Мануел [...]
  • Италия била постигнала сделка с Европейската комисия за бюджета си Италия е постигнала сделка с Европейската комисия за оспорвания си бюджет за 2019 г., предаде "Ройтерс", като се позова на говорителка на министерството на икономиката на Италия, предаде БТА. Източници [...]

19/12/18

Publicis Sofia със социална кауза за дигитална пиратка по време на празниците

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Publicis Sofia_Digitalna piratka

Всяка година много българи, пострадали от пиратки, получават неотложна медицинска помощ и влизат в черната статистика на празничните новини. Сред тях често има и деца, за които това е просто игра и забавление. Този социален проблем придобива особено значение в навечерието на Коледните и новогодишни празници, и въпреки законовата забрана за продажба на пиротехнически изделия на лица под 18 години.

Творческа агенция Publicis Sofia, част от най-голямата комуникационна група у нас – Publicis One, реши да направи едно по-различно празнично пожелание към хората в България, давайки по-голяма гласност на този проблем. Агенцията разработи първата „дигитална пиратка“ на адрес http://xmas.publicis.bg/, стимулирайки празнуващите да бъдат отговорни към своята безопасност и същевременно да се забавляват, като гърмят на воля дигитални, а не реални – пиратки. Една от основните цели на кампанията е да провокира колкото се може повече хора у нас да използват безопасните пиратки „онлайн“, вместо „офлайн“ и чисто физически. Затова страницата на кампанията има скрит брояч, който мери количеството „изгърмени“ пиратки и след Нова година ще стане ясно колко хора са помислили за своята безопасност, наслаждавайки се на онлайн бомбичките.

„Призоваваме хората да мислят както за своето здраве, така и за това на техните близки, деца и семейства, същевременно отправяйки една закачка към тях за предстоящите празници. Апелираме и към търговците на този тип артикули да спазват законовите разпоредби и да не продават фойерверки и пиратки на непълнолетни лица“ – споделят от екипа на агенцията.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

декември 2018
П В С Ч П С Н
« ное    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31