Срив на пазара на швейцарски часовнициПредишна статия
ИАНМСП представи възможностите пред родните компании за участие в международни панаири, изложби и конференции в страната и чужбинаСледваща статия
Горещи новини

03/08/20

Най-популярният бранд сред хранителните вериги във Facebook у нас

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
1

Лидл България е най-популярният бранд във Facebook сред хранителните вериги, според класация на Forbes България, публикувана днес на сайта на медията. Проучването показва българските марки с най-много фенове в социалната мрежа и отличава брандa Lidl сред водещите в класацията, с над 400 000 последователи на официалната Facebook страница на компанията.

„Новината е страхотна. Благодарни сме на феновете – именно те ни мотивират всеки ден да търсим още по-готино и креативно съдържание, с което да ги караме да се усмихват и вярваме, че така успяваме да ги докоснем и емоционално. Именно ей такива новини ни напомнят, че вървим в правилната посока, но и ни мотивират да продължаваме напред. Разбира се, само ние знаем колко труд и емоция стоят зад това постижение, сподели Елена Василева, Social Media Manager в Лидл България.

В класацията са включени компании, които имат българска страница в социалната мрежа, маркирана като бранд, като подреждането е направено на база броя на феновете на всяка страница към края на май 2020 г. Включени са само страници, на които е публикувана поне една нова публикация през последните 90 дни до създаването на класацията. Данните за броя на феновете са взети от Socialbaker

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

август 2020
П В С Ч П С Н
« юли    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31