ДОКЛАД НА ДЕЛОЙТ ЗА  НЕОБСЛУЖЕНИТЕ КРЕДИТИ В ЦИЕПредишна статия
БЪЛГАРСКО ПРИЛОЖЕНИЕ СВЪРЗВА, ТЪРСЕЩИ РАБОТА С РАБОТОДАТЕЛИ, ЧРЕЗ ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ И ЧАТСледваща статия
Горещи новини
  • Розов слон се роди в Южна Африка (СНИМКИ)Тимъти Янсен Ван Вуурен, рейнджър в резервата „Мала Мала“ в Южна Африка, бил доста изненадан при една от редовните си обиколки. Вуурен се натъкнал на необичайна гледка: новородено естествено розово [...]
  • Видео: Как се прави стъклото Фабриката за производството на ръчно духана стъклария, както и на най-различни по форма, размери и цвят флакони "Инхом" е разположена на брега на Белославското езеро, на мястото, където през 1893 [...]
  • Днес съм министър в оставка. Утре съм министър в оставка в отпускаТова заяви пред БНТ правосъдният министър Цецка Цачева, която подаде оставка заради скандала с апартаментите на властта, включително нейният. На въпрос кой трябва да я замести, Цачева беше лаконична: "Това е [...]

24/03/19

LAVAZZA С ЕДНА ОТ НАЙ – СИЛНИТЕ РЕПУТАЦИИ В СФЕРАТА НА ХРАНИТЕ И НАПИТКИТЕ

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Global Reptrak 2019

Съгласно тазгодишната класация на Института по Репутация GLOBAL REPTRAK® 100, Lavazza е сред най-влиятелните посланици на италианския дух, култура и репутация.

Lavazza е четвъртата по големина компания в света по репутация в сектора на храните и напитките (73.1 пункта, увеличение от 2 пункта спрямо 2018 г.) според класацията Global RepTrak 100 2019 на Reputation Institute. Институтът по Репутация е световен лидер в измерването и управлението на корпоративната репутация.
Тази година Lavazza се изкачи в класацията, заемайки 38-о място сред 100-те марки в света с най – добра репутация, издигайки се с 11 позиции в сравнение с 2018 г. Това е знак за силната признателност към марката и нейната над 120-годишна история, която показва как италианският дух може да се счита за извънредно конкурентно средство.
Този положителен резултат потвърждава способността на компанията да съчетава вкуса и удоволствието от "Made in Italy" с внимателен поглед към продуктите, иновативни методи на обработване, работна среда и социална и екологична отговорност. В допълнение, ценностите, с които Lavazza разпространява културата на кафето по света, се отразяват във всяка от 27-те милиарда чаши, сервирани всяка година по света.

Както показва годишната класация на Института, Lavazza има силна репутация, със сериозно влияние върху бизнеса и позицията на марката, известна по целия свят. Това разрастване се дължи благодарение на стратегическото позициониране на Групата на интернационално ниво. Lavazza поставя качеството на своите продукти като водещ приоритет, както и създаването на важни партньорства, способни да увеличат и затвърдят позитивните връзки с потребителите.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

март 2019
П В С Ч П С Н
« фев    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031