В СОФИЯ ВЕЧЕ РАБОТИ МРЕЖА ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ, КОЯТО МОЖЕ ДА Я ПРЕВЪРНЕ В УМЕН ГРАДПредишна статия
ASUSPRO B9440 ПРОМЕНЯ ПРЕДСТАВАТА ЗА КОМАНДИРОВКАСледваща статия
Горещи новини

22/11/17

РАЙФАЙЗЕНБАНК С НОВИ ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА КЛИЕНТСКОТО ИЗЖИВЯВАНЕ

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Raiffeisenbank_Accessories_lo

Райфайзенбанк (България) ЕАД представи модерни аксесоари за плащане, новите възможности на интернет  банкирането Райфайзен ОНЛАЙН и обновен корпоративен сайт. Подобренията са изцяло насочени към клиентското изживяване и са следствие на динамичните промени в съвремието ни, когато хората търсят все повече начини да улеснят живота си чрез продукти и услуги, които пестят време и са максимално удобни и лесни за ползване.

Аксесоари към кредитна карта RaiCARD Fix от Райфайзенбанк

74% от българите отбелязват като причина за използването на безконтактни карти, по-лесното и по-удобно обслужване, а 68% – бързината. 98% от клиентите на Райфайзенбанк вече притежават безконтактни карти. За да подобри цялостното клиентско изживяване, предоставяйки още по-бързо и удобно обслужване, Райфайзенбанк представи иновативни методи за плащане чрез аксесоари към кредитна карта RaiCARD Fix. 74% от клиентите на Райфайзенбанк в България използват разплащателните си карти именно за покупки, а новите аксесоари за плащане са създадени с цел да направят пазаруването още по-лесно и приятно. Аксесоарите за плащане се предлагат във формата на микрокарта, поставена в гривна или ключодържател или карта- стикер с вграден картов чип, която се залепя на удобно място.

Тъй като микрокартата за поставяне в аксесоар и карта-стикерът се издават като допълнителни карти към основната RaiCARD Fix, покупките с нея също трупат точки в Програмата за лоялност на кредитната карта. Аксесоарите за плащане имат свой ПИН код и валидност, и с тях могат се правят само безконтактни операции, като стандартно за безконтактните плащания над 25 лв. се изисква въвеждане на ПИН. Както за основната карта, така и за микрокартата и картата-стикер, клиентите получават безплатно SMS и имейл известяване за всяка транзакция.

Райфайзен ОНЛАЙН

Една от основните актуализации е при интернет банкирането Райфайзен ОНЛАЙН. През последните 3 месеца над 7% от интернет потребителите в България са банкирали онлайн. Над 60% от клиентите на Райфайзенбанк имат регистрация за онлайн банкиране, като от тях повече от половината са го използвали през последната година. Онлайн платформата отговаря на повишаващите се клиентски нужди от лесно, бързо и сигурно обслужване. Новият дизайн е интуитивен и адаптивен към различните устройства. Новият Райфайзен ОНЛАЙН предоставя на клиентите възможност за плащане на битови сметки, бързи преводи между собствени сметки и подреждане на Началната страница според нуждите на клиента.

Уебсайт на Райфайзенбанк www.rbb.bg

През август завърши редизайнa на сайта на Райфайзенбанк като навигацията вече е максимално опростена и интуитивна. Изцяло обновен е начинът за кандидатстване за кредитна карта и студентски кредит, добавени са онлайн форми за запитване за различни банкови продукти, а клиентите могат да пресметнат каква ще бъде месечната им вноска за всеки един от кредитите, които Банката предлага, чрез новите кредитни калкулатори.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

ноември 2017
П В С Ч П С Н
« окт    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930