Срив в потребителското довериеПредишна статия
Производителите на велосипеди спечелиха много от коронавирусаСледваща статия
Горещи новини

19/10/20

Национален Розов ден в подкрепа на борбата с рака на гърдата

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Dress_in_pink

Национален Розов ден – 8 октомври се превърна в своеобразна традиция в рамките на Световния месец за борба с рака на гърдата, затова няма да пропуснем да го отбележим и през предизвикателната 2020 година. Той се провежда по инициатива на Avon България и е ден, в който компанията призовава всеки, желаещ да покаже подкрепата си, да облече розово и сподели пост в социалните си мрежи с хаштаг #avonpinkday, #вижпромяната и #WatchforChange.

Промяната е основна тема в борбата срещу рака на гърдата през тази година – Аvon оценява дългия път, през който сме преминали всички ние като общество за последните 19 години, откакто кампанията се провежда в България. Път, за който си струва да се поздравим. Това е промяна най-вече в мисленето и знанието ни за рака на гърдата, промяна, която ни помага по-целенасочено да се борим с болестта и възможно най-рано да я откриваме и лекуваме.

Днес знаем, че ранното откриване на рака на гърдата може да спаси живот. Именно затова никоя жена не бива да бъде в неведение относно болестта. Днес знаем, че проблемът изисква гласност, осъзнаване и взаимност – от цялото общество, всеки ден. Проблемът изисква постоянство, а през всички тези години Avon България възприема работата по него като своя мисия и поставя за своя основна и най-важна цел да осигури осведоменост относно здравето на гърдите и ранните симптоми на рак на гърдата.

Промяна се усеща с всяка следваща година, когато все повече хора подкрепят кампанията и показват, че истински вярват в нея, постоянни са в посока превенция и познават симптомите на болестта. За промяната ни напомнят и символично осветените в розово сгради в София и редица общини в страната, които всяка година виждаме по време на Националния розов ден. Розовата светлина има за цел да затвърди още веднъж вярването, че никоя жена не бива да остава на тъмно за рисковете и симптомите от развитие на рак на гърдата, а ранната превенция, както и високата осведоменост по темата, са ключови.

За съжаление статистиката продължава да бъде все така стряскаща – над 50 000 българки са диагностицирани с рак на гърдата, а случаите се повишават със средно 3800 всяка година. Все още има много жени, които поради една или друга причина пренебрегват здравето на своите гърди и не са постоянни за своя годишен профилактичен преглед. Именно затова кампании за информираност и подкрепа продължават да са все така необходими и актуални за българката.

Благодарение на общите усилия на представители и клиенти на Avon, компанията е дарила над 1 500 000 за превенция и ранна диагностика на болестта. Вече 5 години кампанията си партнира успешно с Фондация „Една от 8“, благодарение на които успява да разшири своя обхват и да окаже подкрепа на диагностицираните жени. Дарените от Avon средства осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ предоставя директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

октомври 2020
П В С Ч П С Н
« сеп    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031