Екипът на Daskal.eu проведе открит урок по образователни иновации в българско училищеПредишна статия
Publicis Sofia със социална кауза за дигитална пиратка по време на празницитеСледваща статия
Горещи новини

22/10/18

МЕТРО откри логистичен център за доставки на близо 3000 хранителни продукта за софийските ресторанти и хотели

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
STM_5099

 

  • През първите шест месеца на 2018 г. софийските хотелиери и ресторантьори ще посрещнат над 22 000 делегати по време на Българско председателство на Съвета на ЕС.
  • Платформата за доставки на МЕТРО ще им помогне да посрещнат по-добре своите гости, като им осигури и възможност да представят кулинарната традиция на България чрез качеството и подбора на доставяните от МЕТРО продукти.

Министърът за Българското председателство на Съвета на ЕС 2018 Лиляна Павлова и Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на МЕТРО България, откриха на 19 декември новия логистичен център за доставки на компанията, който ще гарантира навременното зареждане на столичните хотели и ресторанти с 3000 вида хранителни продукта и напитки. Броят на обслужваните ХоРеКа клиенти (хотели, ресторанти, кетъринг) се очаква да надхвърли 1000 през 2018 година. Логистичният център за доставки на МЕТРО се намира на бул. „Ботевградско шосе“ 247 и е с площ от над 6000 квадратни метра. Инвестицията в него надхвърля 4 милиона лева, а бизнесът по доставки се обслужва от 85 служители.

През първите шест месеца на 2018 г. софийските хотелиери и ресторантьори ще посрещнат над 22 000 делегата по време на Българското председателство на Съвета на ЕС. Една от целите на Българското председателство е да представи пред гостите страната ни чрез нейната богата култура, история, традиции, обичаи, включително и националната ни кухня. Българските храни са в основата на асортимента както на магазините на МЕТРО, така и на платформата за доставки в София. Над 70% от целия асортимент от храни, консерви, плодове и зеленчуци, млечни продукти, вино и други, предлагани чрез платформата за доставки, са от български земеделски производители. При месото българското производство достига 80%, а българският асортимент при млечните продукти достига 70%.

„МЕТРО се стреми непрекъснато да развива връзката си със своите клиенти, предлагайки им продукти и решения, които да допринесат за техния успех.“, казва Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на компанията. „За МЕТРО FSD платформата е стратегически проект и сериозна инвестиция. Тя представлява иновация за целия бизнес. С нея ние поставяме клиентско обслужване на много по-високо ниво. Нашата платформа за доставки ще помогне на ХоРеКа клиентите ни да посрещнат гостите на София по-добре, като им осигури и възможност да представят кулинарната традиция на България чрез качеството и подбора на доставяните от МЕТРО продукти.“

Платформата за дистрибуция на хранителни продукти (Food Service Distribution Platform – FSD) спестява на хотелиери и ресторантьори времето за пътуване и пазаруване в магазин, намалява транспортните им разходи и им дава възможност да се концентрират в работата по обслужване на своите гости и управлението на останалия си бизнес. Клиентите на МЕТРО могат да заявяват денонощно необходимите за заведенията си храни и продукти през специална онлайн система за електронни поръчки. Заявките им се получават на FSD платформата, а необходимите продукти се подбират и подреждат от екипа на платформата през нощта и до сутринта на следващия ден в специални контейнери, които се доставят по предварително определен график и маршрут от камионите на МЕТРО до вратата на техните обекти.

„МЕТРО винаги са ми помагали и са били прекрасни партньори за мен и всички мои колеги – ресторантьори и хотелиери.“, казва Андрей Стоилов, президент на Българската асициация на професионалните готвачи, който се включи в церемонията по откриването. „Големите хотели и ресторанти имат нужда от сигурен доставчик, който им предлага качествени продукти и решения, с които да ни даде възможност да насочим енергията си и се фокусираме върху обслужването на клиента. МЕТРО ни осигурява точно това с платформата си за доставки.“

Наличието на преимуществено български асортимент, предлаган на ресторантьорите в София и страната е в резултат на двегодишната работа на МЕТРО по проекта му „Произведено с грижа в България“, по който над 200 земеделски производители на плодове и зеленчуци, както и над 100 производители на месо, развиват подбрани от компанията сортове и различни видове животински продукти, подходящи за успешния бизнес на професионалните клиенти на МЕТРО.

МЕТРО България е най-големият търговец на едро в България, предлагащ асортимент, необходим за успешната работа на хотелиери, ресторантьори и професионални готвачи. Над 390 000 бизнес клиенти – магазини, малки търговци и фирми и над 6000 ресторанта разчитат на МЕТРО, за да обслужват успешно своите клиенти.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

октомври 2018
П В С Ч П С Н
« сеп    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031