БАКБ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО ЩЕ ПОДКРЕПИ ЗЕЛЕНИ И УСТОЙЧИВИ ИДЕИ НА СТАРТИРАЩИ ПРЕДПРИЕМАЧИПредишна статия
НОВИЯТ ЕВРОРЕГЛАМЕНТ ЗА ЛИЧНИТЕ ДАННИ СПЕСТЯВА ОКОЛО 2,8 МИЛИАРДА ЕВРО НА БИЗНЕСАСледваща статия
Горещи новини

13/12/19

КОНФЕРЕНЦИЯ НА МЕЖДУНАРОДНАТА ПР АСОЦИАЦИЯ В СОФИЯ ПОДГОТВЯ КОМУНИКАЦИОННИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА БЪДЕЩЕТО

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
IPRA CEE Regional Conference 2013 - Sofia

SOPR SOMARKETING SOFIA  ще се проведе на 13-14 октомври и ще включва както дискусии, така и практическа част

За трета година Международната ПР асоциация (IPRA) организира регионална конференция за Централна и Източна Европа. На 13-и и 14-и октомври в София събитието с мото „SOPR SOMARKETING SOFIA“ ще представи вдъхновяващи дискусии от изключително значение за комуникационните специалисти.

Двудневната програма на конференцията ще предложи разнообразни дейности с фокус върху новите технологии и влиянието им върху връзките с обществеността и маркетинга. На 13-и октомври интригуващи дискусионни панели ще бъдат представени от някои от най-добрите международни експерти в света на комуникациите. Същата вечер за първи път в България по време тържествена гала вечеря ще бъдат връчени призовете на IPRA – най-престижните отличия за световни постижения в сферата.

На 14-и октомври програмата на „SOPR SOMARKETING SOFIA“ ще бъде практически насочена. От 10:30 часа в сградата „Дом на Европа“ (ул. Г. С. Раковски №124) ще се проведат три работилници със свободен достъп. По време на първия уъркшоп присъстващите ще имат уникалната възможност да се срещнат лично с някои от носителите на най-престижните награди в сферата на комуникациите – отличията на IPRA. Най-добрите кампании в света ще бъдат представени от самите им създатели, които ще споделят своя опит и тайни за реализиране на комуникационни стратегии.

От 13:30 часа специалисти от България и Европа ще търсят отговорите на въпроса „Какви са уменията на бъдещето за специалистите в сферата на комуникациите и как да сме подготвени за това, което предстои“? Работилницата „Skills of the future“ е ориентирана както към младите, така и към бъдещите професионалисти. Темата за необходимостта от нови професии, умения и знания в сферата на маркетинга и комуникациите, както и естественото развитие на ПР и маркетинг професионалистите в резултат на динамичните технологични промени, ще бъдат част от дискусията.

Веднага след това, от 15:00 часа, ще се проведе Лаборатория Сити Брандинг – уъркшоп, който ще покаже как биват изградени добрият имидж и комуникационната стратегия на градовете. Специален гост ще бъде и холандският специалист в областта Ринске Бранд.

Достъпът до уъркшопите на 14-и октомври е свободен след предварително потвърдено присъствие на natalia.bitsova@united-partners.com.

За достъп до дискусионните панели на 13-и октомври е необходима предварителна регистрация, която все още е отворена.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

декември 2019
П В С Ч П С Н
« ное    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031