Предишна статия
МЕТРО БЪЛГАРИЯ ПРЕДСТАВИ ОБНОВЕНИТЕ СИ ОТДЕЛИ ЗА РИБА С НАЙ-НОВ АРКТИЧЕСКИ АСОРТИМЕНТСледваща статия
Горещи новини
  • Гол на Салах беше избран за №1 през сезона Нападателят на "Ливърпул" Мохамед Салаха спечели наградата "Пушкак" за най-красив гол в света през сезона. 26-годишният египтянин беше отличен за попадението си във вратата на "Евертън" в двубоя им от [...]
  • България става член на Международния валутен фондУчастието на България в МВФ и МБВР е предмет на обсъждане в Политбюро още през 1987 г., когато плановата икономика се задъхва от хроничен недостиг на средства. Това предложение обаче [...]
  • Пожар бушува в района на ТЕЦ-Сливен (ВИДЕО)Пожар бушува в района на ТЕЦ - Сливен. Според говорителя на Областната дирекция на МВР в Сливен Първолета Мандинска, цитирана от "Фокус", в района на топлоцентралата са се запалили бали [...]

24/09/18

"ЗАГОРКА" РАЗДАДЕ ПЪРВИТЕ НАГРАДИ "ДОБРОТО ТУК"

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
NikosZois_GeneralManager

Загорка изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство.

„Загорка“ раздаде първите награди „Доброто тук“ и отличи хора, които пазят и предават българските традиции и дух, пречупвайки ги по свой начин, за да бъдат те актуални и днес, и утре. Така „Загорка“ стартира кампанията „Доброто тук“, с която ни предизвиква да откриваме и  поощряваме доброто всеки ден.

„В съзнанието ни тези две думи „доброто“ и „тук“ съществуват и функционират трудно заедно и това не е наша национална черта, а неизменна част от човешката природа. Затова и често се случва да преувеличаваме малкото лошо, а да не съзираме важността на малкото добро. С новата кампанията целим да обърнем това разбиране и да подкрепим българското. И когато сме разпознали истинското българско добро, „Загорка“ да добави онази хармония, която да ни кара не само да се почувстваме горди, а в ежедневен комфорт с него.“ – разказа Елица Иванова, Маркетинг Мениджър

Стремежът и тенденцията на „Загорка“ да се обърне към българското е една от причините за новата визуална идентичност на „Загорка“ и акцентирането върху българските й корени. От днес любителите на кехлибарената напитка ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих. Върху бутилката като релефен елемент присъства и визията на митичния барс, символ на Стара Загора. Едновременно с това „Загорка“ изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство.

„Доброто тук в смисъла, в който влагаме ние, не е постижение, а ежедневно търсене. Не е взаимопомощ, а взаимоотношения. Доброто тук не е патриотарство с биене в гърдите, а е заредено с хармония родолюбие. Затова с наградите ние отличаваме ежедневното малко добро, което трябва да бъде забелязано и поощрено. Защото ние в „Загорка“ вярваме, че колкото и по-добро да има, няма по-добро от доброто тук“, разказа за вдъхновението на кампанията Николай Тинков, Старши Бранд Мениджър.

Наградата „Добрият художник“ беше връчена на преподавателя по графичен и рекламен дизайн в Националната художествена академия Светлин Балездров. Той беше отличен, не защото със световната си известност прославя името на България, а за това, че е посветил живота си на откриване и развитие на млади български таланти и, че популяризира кирилицата като създава нови шрифтове и ги разпространява безплатно в Интернет.

С наградата „Добрият готвач“ беше отличена Божана Кацарова, победител в MasterChef. Изборът попадна върху нея, заради избора й да остане в България и да предаде модерен почерк на традиционното българско меню, а не да предпочете възможностите за професионално развитие по света.

Планинският водач Начо Иванов получи наградата „Добрият алпинист“, не за това, че покорява най-високи върхове, а поради факта, че е маркирал най-дългия в България планински маршрут Ком-Емине и го е преминал над 50 пъти, за това, че предава своята любов към планината на хиляди българи, увличайки ги да тръгнат с него и да предизвикат себе си по този изключително труден и красив български маршрут.

Наградата „Добрият дизайнер“ беше връчена на Гергана Станкова, която върна традиционната шевица в гардероба на съвременната българка, създавайки българския бранд „Шевица“.

Триото „Outhentic“ получи приза „Добрите музиканти“, затова че вдъхва нов живот на традиционния фолклор и го предава на съвременниците по света и у нас така, че да го заобичат истински.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

септември 2018
П В С Ч П С Н
« авг    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930