НЕСТЛЕ БЪЛГАРИЯ С ПО-АМБИЦИОЗНИ ЦЕЛИ И ПЛАНОВЕ В СФЕРАТА НА КОРПОРАТИВНАТА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТПредишна статия
Следваща статия
Горещи новини

27/06/19

ЗАГОРКА ПРЕДСТАВИ БЕЗАЛКОХОЛНО ПОРТФОЛИО ОТ ПРОДУКТИ, КОИТО ОТГОВАРЯТ НА НУЖДИТЕ НА ЗДРАВОСЛОВНИЯ И БАЛАНСИРАН НАЧИН НА ЖИВОТ

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
10042019_Zagorka_Zero_0013

Zero Zone е поредната стъпка, затвърждаваща дългогодишните усилия на компанията в подкрепа на отговорната консумация

ЗАГОРКА АД обединява безалкохолните си продукти в портфолио, което цели да отговори още по-точно на нуждите и вкусовете на потребителите. Zero Zone е поредната стъпка, затвърждаваща дългогодишните усилия на компанията в подкрепа на отговорната консумация и отговор на нарастващата тенденция за стремеж към по-здравословен и балансиран начин на живот. Чрез платформата Zero Zone, компанията надгражда развитието на безалкохолната категория с по- концентрирана комуникация, подходящо позициониране и повече активации на местата за продажба. Този нов и интегриран подход, поставящ фокус върху безалкохолните бири и радлери от портфолиото на компанията, цели развитие на категорията и отличаване на компанията на пазара.

Считана за една от най-иновативните в сектора, според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазара. Загорка 0.0% е най-продаваната в категорията си в България, а Ариана Радлер е първият и единствен радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение.

“Благодарение на дългогодишния пивоварен опит на ЗАГОРКА и нашата компания-майка HEINEKEN, създадохме линия от безалкохолни продукти, които целят да дадат на потребителите възможност за по-широк избор, когато искат да консумират отговорно. Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите могат да се насладят на любимия си вкус бира – на обяд или след тренировка или дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да шофират. В унисон с обществения диалог за отговорна консумация, ние инвестирахме много усилия в развитието и промоцията на нашето безалкохолно портфолио, за да отговорим на нуждите на нашите потребители, които искат да се насладя на любимата си бира без угризения”, сподели г-н Петер Копиец, изпълнителен директор, Загорка АД.

“Вярваме в потенциала на нашите безалкохолни продукти и благодарение на Zero Zone, бихме искали да предложим потребителите да открият техния превъзходен вкус. Всички те дават възможност

на консуматорите да се насладят на автентичния вкус на добрата бира, но без алкохолното съдържание. Zero Zone включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с нашите локални брандове Загорка 0.0% и Ариана Радлер 0.0%”, допълни Елица Иванова, маркетинг мениджър за България, Загорка АД.

Heineken 0.0% е безалкохолна бира, приготвена по уникална рецепта, разработена в продължение на години до постигането на отличителен балансиран вкус. Продуктът се характеризира със свежи плодови нотки и меко малцово тяло в перфектен баланс. Бира с безкомпромисните характеристики на Heineken® – произведена от 100% натурални съставки и уникалната Heineken A-Yeast мая. Важен акцент е, че пивото запазва страхотния бирен вкус на Heineken, но без съдържанието на алкохол.

Другите два основни продукти в новата платформа са Загорка 0.0% – вече популярна безалкохолна лагер бира, произведена от изцяло натурални съставки и без консерванти; и Ариана Радлер 0.0%. Семейството на Ариана Радлер 0.0% ще бъде разширено и към вече познатите вкусове Лимон и Малина ще бъдат добавени и две нови предложения – Ариана Радлер 0.0% Портокал и Грейпфрут и Ариана Радлер 0.0% Тъмен Лимон – истински освежаващото съчетание от висококачествена безалкохолна бира и плодов сок, което завладява всички сетива.

Zero Zone е европейска мултибранд кампания, която цели да промотира безалкохолното портфолио на HEINEKEN. Кампанията ще бъде реализирана на 20 европейски пазара през 2019 г. В рамките на кампанията всеки пазар ще предлага също така и локалните си безалкохолни марки. Zero Zone ще разчита на по-добро позициониране в магазините, благодарение на отделни регали и хладилници. Продуктите от линията ще бъдат предлагани както в магазините, така и в баровете и ще бъдат промотирани чрез офлайн активации като дегустации и медия кампании в онлайн, социалните и традиционни медии.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

юни 2019
П В С Ч П С Н
« май    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930