НАД 6000 ПОТРЕБИТЕЛИ НОМИНИРАХА СВОИТЕ ЛЮБИМИ МАРКИ Предишна статия
M. Стефанова: „Не губете време да се „оцветявате в зелено”, а управлявайте умно своите компании”Следваща статия
Горещи новини
  • МЕРКИ СРЕЩУ АФРИКАНСКАТА ЧУМА: Промени в закона за ловаПромени в закона за лова в отговор на опасността към границите на България да се приближи опасната африканска чума по свинете. Заради този риск управляващите обявиха, че ще вдигаме телена [...]
  • Въоръжен взе заложници в супермаркет в Лос АнджелисПолицията в Лос Анджелис задържа въоръжен мъж, който взе заложници в супермаркет, предаде АП. Мъжът, според медиите 18-годишен афроамериканец, прострелял баба си и приятелката си при семеен спор, след което избягал [...]
  • Горящо сметище обгазява Благоевград (СНИМКИ)Гори сметището на община Кочериново, намиращо се край кръговото кръстовище на Автомагистрала "Струма", при разклона за село Бараково и Рилски манастир, съобщава БГНЕС. Гъст черен дим, стелещ се западно от долината [...]

22/07/18

Емил Георгиев: „Да съчетаем полезното с приятното“

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Emil Stefanov_660x375px

По какъв начин допринася "зелената идея" за развитието на Вашата компания?

Всъщност, тук не говорим само за отношение към природата. Очевидно е, че въпросът за отношението към ресурсите, с които разполагаме, е централен и е, на практика, въпрос на оцеляване на всички ни. Както казва Георг Лиме: „Утрешният ден на икономиката зависи от днешния ден на екологията“. В този смисъл „зелената идея“ е преди всичко отговорност – към заобикалящата ни среда, но и към другите, а също и към самите нас, към нашето настояще, но преди всичко към бъдещето ни.
Това, споделено от всички ни в компанията разбиране, мотивира екипа. В същото време, отговорната компания е желан бизнес партньор и за клиенти и за подизпълнители, улеснява общуването й и с държавни институции и с финансиращи организации. Така, благодарение на ежедневните ни „зелени практики“ и усилията ни за популяризиране на „зелената идея“, но и на високата оценка за тях, получена на Националния конкурс "Най-зелените компании в България", ДеКони се утвърди като водеща комуникационна агенция в областта на корпоративната социална отговорност. И това е факт с реални бизнес измерения.

Какъв беше мотивът ви да се включите в надпреварата Национален конкурс "Най-зелените компании в България"?

Доброто трябва да се показва, да се оценява и така да се поощрява. В ДеКони имаме самочувствието, че правим нeщо добро. Защо да не го покажем на света? Националният конкурс "Най-зелените компании в България" е престижна платформа, много подходяща за това. Участието в него поставя компанията в полезрението на отбрана целева група и за много бизнеси, особено за пазарните комуникации, това е важно.От друга страна, обичаме състезанията. Показват ни много точно къде сме. В този смисъл, дори и да не спечелим, получаваме полезна обратна информация, която мотивира съответните управленски решения.

Вашето зелено послание и призив към компаниите?

„Да съчетаем полезното с приятното“ – има такава популярна фраза. Идеално пасва на практикуването на „зелената идея“. Правете го! Носи и лично удовлетворение и конкретни бизнес ползи. Какво по-хубаво?

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

юли 2018
П В С Ч П С Н
« юни    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031