ВЛАДИСЛАВ ГОРАНОВ: ЩЕ КАНДИДАТСТВАМЕ ЗА ЕВРОЗОНАТА, КОГАТО СМЕ ГОТОВИПредишна статия
FOTURE MEDIA FORUM - НОВИТЕ ТЕНДЕНЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ В МЕДИИТЕСледваща статия
Горещи новини
  • МЕРКИ СРЕЩУ АФРИКАНСКАТА ЧУМА: Промени в закона за ловаПромени в закона за лова в отговор на опасността към границите на България да се приближи опасната африканска чума по свинете. Заради този риск управляващите обявиха, че ще вдигаме телена [...]
  • Въоръжен взе заложници в супермаркет в Лос АнджелисПолицията в Лос Анджелис задържа въоръжен мъж, който взе заложници в супермаркет, предаде АП. Мъжът, според медиите 18-годишен афроамериканец, прострелял баба си и приятелката си при семеен спор, след което избягал [...]
  • Горящо сметище обгазява Благоевград (СНИМКИ)Гори сметището на община Кочериново, намиращо се край кръговото кръстовище на Автомагистрала "Струма", при разклона за село Бараково и Рилски манастир, съобщава БГНЕС. Гъст черен дим, стелещ се западно от долината [...]

22/07/18

GOOGLE СЕ ПРЕВЪРНА В НАЙ-СКЪПАТА МАРКА СПОРЕД WPP И KANTAR MILLWARD BROWN

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
brandz-global-2017_320x180@320

Британските компании WPP и Kantar Millward Brown публикуваха своя годишен съвместен доклад The BrandZ Global Top 100, според който най-скъпите марки в света са станали Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook. "Класацията на The BrandZ Global Top 100 е доминирана от интернет гиганти, които работят на световната сцена още от първия ден, и са изградени върху мощни и иновационни платформи", – каза ръководителят на BrandZ в Kantar Millward Brown, Питър Уолш.

Експертите, са интервюирали над три милиона клиенти по целия свят за техните нагласи към 120 00 бранда. При съставянето на класацията са  взети предвид и финансовите показатели. Приходите на тримата лидери в класацията, представлява 25% от доходите на всички 100 компании, включени в рейтинга. Общата стойност на участващите в изследването  марки е нараснала с 8% – до 3,6 трилиона долара срещу 3,4 трилиона през миналата година.

През зимата, беше публикувана друга класация на най-скъпите марки в света – от изследователската компания Brand Finance. За най-скъпата марка в света и тогава също бе призната Google, измествайки от първото място Apple. А най-влиятелна марка стана BLego, изпреварвайки Nike и Google.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

юли 2018
П В С Ч П С Н
« юни    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031