ВЛАДИСЛАВ ГОРАНОВ: ЩЕ КАНДИДАТСТВАМЕ ЗА ЕВРОЗОНАТА, КОГАТО СМЕ ГОТОВИПредишна статия
FOTURE MEDIA FORUM - НОВИТЕ ТЕНДЕНЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ В МЕДИИТЕСледваща статия
Горещи новини

26/06/17

GOOGLE СЕ ПРЕВЪРНА В НАЙ-СКЪПАТА МАРКА СПОРЕД WPP И KANTAR MILLWARD BROWN

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
brandz-global-2017_320x180@320

Британските компании WPP и Kantar Millward Brown публикуваха своя годишен съвместен доклад The BrandZ Global Top 100, според който най-скъпите марки в света са станали Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook. "Класацията на The BrandZ Global Top 100 е доминирана от интернет гиганти, които работят на световната сцена още от първия ден, и са изградени върху мощни и иновационни платформи", – каза ръководителят на BrandZ в Kantar Millward Brown, Питър Уолш.

Експертите, са интервюирали над три милиона клиенти по целия свят за техните нагласи към 120 00 бранда. При съставянето на класацията са  взети предвид и финансовите показатели. Приходите на тримата лидери в класацията, представлява 25% от доходите на всички 100 компании, включени в рейтинга. Общата стойност на участващите в изследването  марки е нараснала с 8% – до 3,6 трилиона долара срещу 3,4 трилиона през миналата година.

През зимата, беше публикувана друга класация на най-скъпите марки в света – от изследователската компания Brand Finance. За най-скъпата марка в света и тогава също бе призната Google, измествайки от първото място Apple. А най-влиятелна марка стана BLego, изпреварвайки Nike и Google.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

юни 2017
П В С Ч П С Н
« май    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930