АЛЕК БОЛДУИН ПОЛУЧИ „ЕМИ” ЗА ПАРОДИЯ НА ТРЪМППредишна статия
КАК ПЕТ СОЦИАЛНИ ФАКТОРА МОГАТ ДА ПРОМЕНЯТ ИНДУСТРИИТЕ, ПАЗАРА, РЕШЕНИЯТА В СФЕРАТА НА МЕДИЯ&ЗАБАВЛЕНИЕСледваща статия
Горещи новини
  • Блокираният гняв. Какво стана на 14 декември 1989 г. Текстът е препечатан от "Свободна Европа". Диана Иванова е журналист, изследовател, куратор. Съавтор и инициатор на редица проекти в областта на индивидуалната памет за близкото минало - като "Аз живях [...]
  • Роден е НострадамусНострадамус е роден на 14 или 21 декември 1503 г. в малък провинциален град във Франция (Saint-Rémy-de-Provence). Мишел дьо Нострадам е едно от деветте деца на Рейниер дьо Сен-Реми (Reynière [...]
  • Борисов щял да иска карт бланш от Конституционния съд за т. нар. независим прокурор Министерският съвет подготвя питане към Конституционния съд дали текстът в основния закон, според който главният прокурор ръководи всички прокурори е категоричен. Това съобщава "Свободна Европа", чиито източници в правителството са [...]

14/12/19

FACEBOOK И GOOGLE БЯХА УЛИЧЕНИ ДА ПРОДАВАТ РЕКЛАМИ ПО АНТИСЕМИТСКИ ТАГОВЕ

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
facebook

Във Facebook беше възможно да се таргетират рекламни кампании, като се ограничи целевата аудитория по антисемитски ключови думи, разкри изданието ProPublica.

Когато закупите реклама във Facebook, можете да въведете антисемитски тагове, което ще привлече желаната категория от потребители, когато става въпрос, например, за организиране на митинг на ултрадесни. Сред ключовите думи има дори лозунги, които оправдават Адолф Хитлер.

Журналистите са се свързали с администрацията на социалната мрежа, след което от Facebook са побързали да премахнат антисемитските тагове и са направили изявление, че компанията няма да толерира ксенофобски изказвания на тяхната платформа.

Както съобщава Techcrunch, в социалните мрежи са решили да повторят експеримента с Facebook и се опитали да купят реклама в Google. Оказало се, че в таргетираната реклама на търсачката можете да посочите същите антисемитски категории. Между временно, от Google също са премахнали ксенофобските тагове след появата на публикацията.

Ръководителят на Института за предотвратяване на онлайн омраза, Андре Оболер, е заявил, че с разпространението на социалните мрежи, тяхното отрицателно въздействие се увеличава.

"Докато няма достатъчно натиск върху компаниите, те ще инвестират своето време и усилия в това,  да получат повече приходи, а не в това, да намалят вредите, които сегашната система вече нанася" – казва експертът. Според него проблемът се крие във факта, че мнозина в САЩ вярват, че реториката на омразата не трябва да се ограничава от правителството поради свободата на словото.

"С появата на социалните мрежи много неща са се променили. Вредите от реториката на омразата стават много по-силни и по-сериозни", е казал Оболер.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

декември 2019
П В С Ч П С Н
« ное    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031