Рекордни 200 млрд. часа в приложенияПредишна статия
Подписаха договора за концесия на летище Следваща статия
Горещи новини

25/09/20

Най-големите рекламодатели

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
1

Отчитайки предвид доминиращата пазарна позиция на Amazon и влиянието на марка, то онлайн търговецът, базиран в Сиатъл, спокойно може да помисли за намаляване на разходите си за реклама. Това обаче едва ли са плановете на най-големия онлайн търговец в света като се имат предвид данните от класацията на най-големите рекламодатели в САЩ. За 2019 г. Amazon е похарчил 6.9 млрд. USD за реклама, което поставя начело на класацията на компаниите изхарчили най-много средства за това перо.

В челната тройка Amazon е в компанията на медийни и телекомуникационни конгломерати като Comcast и AT&T. В ТОП 5 влизат още гигантът за потребителски стоки Procter & Gamble и Walt Disney.

Изненадата в класацията е Walmart. От първите 25 компании в нея той с разход за реклама от 2.8 млрд. USD, той е единственият търговец на дребно, който съчетава в себе си компании за технологии, медии, потребителски стоки и финансови услуги.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

септември 2020
П В С Ч П С Н
« авг    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930