БЛИЗО 1 МИЛИАРД ЛЕВА ГУБИ БЪЛГАРИЯ ВСЯКА ГОДИНА СПОРЕД ДОКЛАД НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗПредишна статия
ИВО ХРИСТОВ: ГЕРБ ЩЕ КУПИ ТЕЗИ ИЗБОРИ И ЩЕ ГО НАПРАВИ СЪВСЕМ ЗАКОННОСледваща статия
Горещи новини
  • Диви и щастливи Екшън, Комедия, Романтичен<br />България, 2019 135 минути<br />Сценарист: Борислав Захариев<br />Режисьор: Мартин Макариев<br />Оператор: Андрей Андреев<br />В ролите: Яна Маринова, Луиза Григорова, Александър Сано, Димо Алексиев, Дария Симеонова, Базил Ейденбенц<br [...]
  • Ангела Меркел става първата жена – канцлер на ГерманияРодена е в Хамбург на 17 юли 1954 г. в семейството на евангелския теолог Хорст Каснер и на учителката по латински и английски език Херлинд Каснер. През 1961 г. се [...]
  • Неподвижни на терена: как холандският футбол ще протестира срещу расизма Изправени и неподвижни за минута след първия съдийски сигнал. Така ще останат футболистите в първите две нива на холандския футбол в мачовете от предстоящия кръг.<br /><br />Необичайният ход е в [...]

22/11/19

100 ГОДИНИ СЛЕД СЪЗДАВАНЕТО НА ПЪРВОТО СИ КИСЕЛО МЛЯКО DANONE ДАВА ДОСТЪП ДО ИСТОРИЧЕСКАТА СИ КОЛЕКЦИЯ ОТ 1800 ЩАМА

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Photo 1

Компанията насърчава т.нар. отворена наука по отношение на храненето и здравето и представя глобален план за развитие до 2030 г.

По повод 100-ата си годишнина, през месец май Danone представи идеята си за насърчаване на т.нар. отворена наука и изпълнението на поредица от цели за устойчиво развитие до 2030 г. В тази връзка компанията обяви, че предоставя колекцията си от 1800 щама за изследователски цели. Това включва достъп до настоящата селекция от 193 млечни щами и бифидобактерии, съхранявана в Националната колекция от микроорганизми в Биологичния ресурсен център на Института Пастьор. Наред с това Danone ще отвори колекцията си от 1600 млечни щама в Центъра за проучване и иновации в Paris-Saclay за изследователи от цял свят с цел да сподели научното си наследство в полза на всички.

Danone ясно заявява отдадеността си да насърчава отворената наука – движение към откритост в научните изследвания, споделяне и развитие на знания чрез мрежи на сътрудничество. Тази идея има принос и към постигането на целите на Danone за 2030 г., сред които най-важна е визията на компанията да работи за революция в храненето с помощта на партньори.

По повод 100 години Danone, председателят и главен изпълнителен директор на компанията Емануел Фабер сподели: „Като част от нашия ангажимент да посрещнем нуждите на хората, през последния век Danone непрестанно инвестира в разгръщането на своята експертиза по отношение на ферментите, ферментацията и здравето чрез хранене. Във време, когато нашата хранителна система и обществото са изправени пред редица безпрецедентни предизвикателства, ние сме горди да представим на световните изследователи уникалната си колекция от щамове, в желанието си да работим заедно за по-здравословен и по-устойчив свят.“

Глобалната амбиция на Danone: B CORPTM

Основна амбиция на Danone е да се превърне в глобален представител на т.нар. B CorpTM движение, използвайки бизнеса за добро и за създаване на устойчива стойност за всички. B CorpTM е акредитация за устойчив бизнес, основана в САЩ през 2006 г., която набира популярност по целия свят. В съответствие с визията на Danone, движението работи за културна промяна, с която да даде ново значение на бизнес успеха. Амбицията на Danone е да бъде сред първите мултинационални компании, които да получат глобална сертификация чрез целенасочената си политика за постигане едновременно на икономически успех и социален прогрес. Целта на компанията е до 2030 г. всички офиси на Danone по света да бъдат сертифицирани по B CorpTM. Днес 11 офиса и над 30% от глобалните продажби на компанията са сертифицирани по тази система.

Цели на Danone до 2030 г.

В основата на наследството на Danone е идеята за развитие на обща бизнес и социална програма, при която се наблюдава, че постигането на устойчив растеж върви ръка за ръка с генерирането на положително обществено и екологично въздействие. Danone има за цел да вдъхновява по-здравословни и по-устойчиви хранителни практики, в съответствие със своята визия за „Една планета. Едно здраве“ (One Planet. One Health), която отразява силното убеждение, че здравето на хората и това на планетата са взаимосвързани.

За да осъществи тази визия, Danone определя своите цели до 2030 г., които са приведени в съответствие с Целите за устойчиво развитие на Организацията на обединените нации и които са изградени въз основа на холистична стратегия с цел създаване и споделяне на стойност както за акционери, така и за всички заинтересовани страни. Наборът от девет интегрирани цели е изграден върху три взаимосвързани стълба. Моделът за доверие на Danone представя желанието на компанията да постига растеж чрез политика на включване – чрез вътрешни и външни сътрудничества. А в центъра лежи идеята на компанията да развива бизнеса си чрез марки, които съществуват с цел да работят върху визията „Една планета. Едно здраве“ (One Planet. One Health).

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

ноември 2019
П В С Ч П С Н
« окт    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930