ВТОРИЧНИЯТ ПАЗАР НА ЗЕМЕДЕЛСКА ЗЕМЯ ЩЕ ИМА КЛЮЧОВА РОЛЯ ПРЕЗ ТАЗИ ГОДИНАПредишна статия
Бен Маркс гостува на eComm Congress 2019Следваща статия
Горещи новини
  • Борис Джонсън иска избори догодина, пише "Таймс" Фаворитът за следващ британски премиер Борис Джонсън иска предсрочни избори във Великобритания през лятото на 2020 г. и вече събира средства, за да подготви торите за това, пише днес в. [...]
  • Полицията затвори завод за фалшиви Ferrari и LamborghiniПолицията в Бразилия разкри нелегален завод за фалшиви автомобили от марките Ferrari и Lamborghini, разположен в щата Санта Катарина. Органите на реда са действали след сигнал, подаден от италианските производители [...]
  • Ройтерс: Кристалина Георгиева може да оглави МВФГлавният изпълнителен директор на Световната банка Кристалина Георгиева има шанс да оглави Международния валутен фонд след оставката на Кристин Лагард. За това съобщава агенция "Ройтерс", цитирана от : dariknews.bg [...]

17/07/19

ПЕТЯ ЛАКОВА: НУЖНА Е ТРАНСФОРМАЦИЯ НА БИЗНЕСА, ЗАЩОТО ОЧАКВАНИЯТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СЕ ПРОМЕНЯТ

Разстояние между редовете+- AРазмер на шрифта+- Принтирайте тази статия
Petya Lakova

Петя Лакова, ръководител дигитално звено в Publicis Groupe България.

Петя Лакова се занимава с дигитален маркетинг от девет години, като започва кариерата си в Publicis Groupe Лондон. В момента ръководи дигиталното звено на Publicis Groupe България. Нейната роля съвместява осигуряване на ключови партньорства и развитие на нов бизнес на агенцията, включително със SAP България, на които Publicis Groupe е регионален партньор за SAP Marketing Cloud. Работи по внедряването на нови технологии и платформи за клиенти, които притежават големи масиви от 1st, 2nd & 3rd party данни за своите потребители, с което затвърждава ролята на екипа като консултанти в областта на дигитална трансформация.

Какво означават големите данни днес за компаниите?

В днешно време се генерират огромен обем данни. Това прави обработването им неизменен процес от работата на всяка компания и нуждата от трансформация става все по-неизбежна. Пример за това колко голямо количество информация се произвежда е фактът, че в световен мащаб до 2000 г. са генерирани по-малко данни, от колкото за 1 минута днес.
В началото на месец април, Publicis Groupe България и SAP организираха бизнес форум с фокус големите данни. Така подготвихме цялата програма, че да можем да покажем нов прочит в разчитането на данните. В дигиталния свят, човешкото присъствие е по-важно от всякога, защото зад всяка цифра и всички данни стои човек – потребител на услуга или продукт. Кръстихме форумът Data:Humanized, защото темите които представихме включваха планиране на стратегия чрез анализ на данните, които софтуерните платформи събират, използване на прозрения за потребителите при създаването на съдържание и комуникационни канали, както и управлението и оптимизацията на целия процес.

Готови ли са компаниите в България да трансформират бизнеса си?

Директорите на много компании на глобално ниво приоритизират IT отделите си като стратегически за компанията. В България тези, които са готови да инвестират в нови технологии, срещат лек скептицизъм от страна на IT специалистите. Неодобрението им е предизвикано от това, че трябва да заменят системите и технологиите, с които работят към момента и да въведат новости.
Най-важното, за да се осъществи качествена бизнес трансформация, която да бъде приета от всички, е да има пълноценна комуникация между отделите. Прекалено често информацията остава затворена в различните отдели. IT, Продажби, Маркетинг, Финанси – всички те са част от този процес и трябва да работят заедно.

Какво означава всъщност дигитална трансформация?

Всъщност има огромна разлика между това да се дигитализираш, и това да се трансформираш. Да се дигитализираш означава да вземеш съществуващи бизнес модели или системи и да им добавиш нова технология. Да се трансформираш обаче, означава да промениш бизнеса си спрямо поведението на модерния потребител, повлияно от новите технологии. Ако магазин за дрехи реши да даде таблети на продавачите си, за да изглежда по-модерен, това ще бъде дигитализация. Ако иска да се трансформира, би трябвало да обмисли да премести бизнеса си онлайн, като вкара e-commerce.
Трансформацията е нужна, защото очакванията на потребителите се променят. Клиентите започват все по-често да изискват компаниите да са по-технологични, по-лесно достъпни, по-услужливи и по-адаптивни.

Какви са стъпките, които една компания трябва да предприеме, за да започне дигитална трансформация?

За да започнат трансформацията, компаниите трябва да преминат през няколко стъпки. Първо, трябва да си поставят ясно, измерими бизнес цели. След това трябва да помислят как дигиталните технологии биха могли да помогнат на бизнеса им и да направят живота на потребителите и клиентите си по-лесен. Това ще помогне да ги ангажират по-ефективно и те самите ще могат да работят по-ефикасно и да прилагат по-добри модели и процеси на работа. И не на последно място, компаниите трябва да се запитат дали имат нужните технологии и инфраструктура, за да се случи трансформацията.
Този процес ще осъществи не само с помощта на данните, но и с хората, които стоят зад тях. Дигиталните платформи, които сегментират, обработват и анализират информацията, помагат за преосмислянето на продуктите и услугите. Нашият екип работи със SAP Marketing Cloud. Софтуерна платформа, която ни позволява да следим поведението на потребителя и да видим в кой момент на пътя се намират те и какво ги вълнува. Подобни данни позволяват на компаниите да се възползват от по-детайлна информация за потребителя, която да им помага във взимането на важни решения за техни продукти или услуги.
Експертите обаче са тези, които превеждат данните на човешки език и им придават емоционална стойност. Какво правим с данните е по-важното, защото когато създадем емоционално връзка с потребителя, посланията остават запомнени.
Нашият екип е напълно подготвен за трансформация на дигиталните маркетинг кампании. Работим за трансформация на остарелите бизнес и маркетинг процеси, като използваме стратегии базирани на данни, комуникационни и иновативни технологии и творчески бизнес решения.

0 Коментари

Няма коментари Тази страница все още няма коментари

Но можете да бъдете първи да оставите коментар !

Оставете Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Маркираните полета са задължителни. *

Facebook

Календар

юли 2019
П В С Ч П С Н
« юни    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031